Yaralı Kuşlar 132. Bölüm Fragmanı

Film ve Animasyon

Abone olun / Subscribe: bit.ly/2CMOIcF
Hikayemiz, yıllar önce ailesinden koparılmış ve bambaşka bir yaşama mecbur bırakılmış küçük Ömer’in, ablası bildiği Meryem’le hayata tutunma çabasını konu almaktadır. Ancak Ömer’in öz babasıyla karşılaşması sonucu kartlar yeniden dağıtılacak hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayacaktır.
Yüreğinize konacak Yaralı Kuşlar uçmaya başlıyor… Hazır mısınız?

Yapım : Stellar Yapım
Yapımcı : İnci Gülen Oarr
Senaryo Danışmanı: Mehmet Uyar
Hikaye- Öykü : Meryem Temiz, Sinem Şengünlü, Yasemin İnal Avcı
Senaryo : Aslı Aksu, Bedirhan Toprak, Elif Yılmaz, Emek Fulya Tanrıkulu, Gökçen Eroğlu, Hazel Sevim Ünsal, Meryem Temiz, Münevver Yıldız, Sinem Şengünlü, Yasemin İnal Avcı


Yönetmenler : Yasemin Erkul & ECE TAHTALIOĞLU PERTEZ

Görüntü Yönetmeni: Faruk Armankaya, Mustafa Karakuş

Sanat Yönetmeni : Selami Taşbaşı
Müzik : Murat Evgin
Kostüm : Onur Becerik

Oyuncular: Gizem Arıkan (Meryem), Emre Mete Sönmez (Efe), Ali Yasin Özegemen(Levent), Ayşen İnci (Ulviye), Özgür Özberk (Tekin), Elif Erol (Hülya), Utku Çorbacı (Bahadır),Cemre Melis Çınar (Melis), Emre Çaltılı (Cemil), Hasan Ballıktaş (Hasan), Canan Karanlık (Neriman), Sezgin Irmak (Doğan), Tuğba Tutuğ (Ayşe), Emek Büyükçelik (Safiye), Nuray Erkol (Aysel), Ceren Yavuz (Aslı),Ozan Turan (Yaşar), Mert Ateş (Çıta),Erdem Eren Ayaz (Çamur), Sayid Ege Yıldırım (Minik), Ada Çapa (Dilsiz)
#YaralıKuşlar
#Dizi
#LeventMeryem

YORUMLAR

  • Rukıye Sahım
    Rukıye SahımAylar önce

    Bu dizi kadar saçma sapan ilerleyen bi dizi daha görmedim görmeyizde bu senarist olduğu sürece saçmalığa devam 👊

  • Fehime Uyanık

    Fehime Uyanık

    Aylar önce

    Bende size katiliyorum.cok doğru. Dediniz.

  • Verzhiniya Kircheva
    Verzhiniya KirchevaAylar önce

    Hayde levent alsana bu mektup 😘😘

  • merve kara
    merve karaAylar önce

    hep böyle mi kalicaksin artık yoluna gir yaralı kuşlar

  • Özlem Senge
    Özlem SengeAylar önce

    Bu diziyi geç buldum netten birçok bölümünü üst üste izledim şimdi sadece fragmanı izliyorum çok sıkıcı olmuş

  • ورد الورود
    ورد الورودAylar önce

    اريد ترجمته مسلسل طيور جريحه كله

  • Askerova Arife
    Askerova ArifeAylar önce

    Artiq Melis Tekin def olub getsin

  • Ширин Гахраманов
    Ширин ГахрамановAylar önce

    Ya yeter ya Levent oyrensiz bu yalani

  • cosqun ehmedli
    cosqun ehmedliAylar önce

    allahim levet o mektubu oxusu

  • türk kızı
    türk kızıAylar önce

    Saçma👎

  • Ayşe Taşkın
    Ayşe TaşkınAylar önce

    Kulaklari seğir gözleri kör oldu hiç birşey anlamiyor melisin yalanlari çok iyi olur levent ona inanir annesida saf olmayın meryem sen levent çok yaklaşıyor

  • Serpil Öğrük
    Serpil ÖğrükAylar önce

    Nihayet ulviye hanım inşaaallaaah gerçekleri kulaklarinla duyarsın övgüler yağdırdığın melisinin çirkinliklerini görrrr 🙏🤲😤😤ADALET ERGEÇ TECELLİ EDER

  • Hesen Memmedov
    Hesen MemmedovAylar önce

    Allah senin belanı versin tekin

  • Nuride Muradova
    Nuride MuradovaAylar önce

    Dizi o kadar boş kii gerçeklerin hiç biri çikmiyor. Melison ablasının yaptiklari. Ömerin efe olmasi. Meryemin gerçekleri hic biri sadece boş boş uzaniyor dizi. Sıkıldım

  • Nuride Muradova
    Nuride MuradovaAylar önce

    Çok uzandı artık. Levent örgensin olanları.

  • Дильбар Юсупова
    Дильбар ЮсуповаAylar önce

    Mektubu degistirmislerdir 100%100bu diziden artik hersey beklenir😂

  • Leman KB
    Leman KBAylar önce

    Mence mektubu oxumayacaq. Tekinin borc goturduyu adamlar Meryemi qacirdacaqlar.Levent de Meryemi qutarmaga calisacaq

  • Yulian Ivanov
    Yulian IvanovAylar önce

    Arkadaşlar umutlanmayin Levent yine o mektubu okuyamayacak Yine biri engell olacakk.. Bana katilanlar likee Sayimizi bilelim arkadaslar💞

  • EBRU YD
    EBRU YDAylar önce

    Dizi gercekten berbat bir hal aldı

  • Diara TMor
    Diara TMorAylar önce

    Maryam ah Maryam.... when you will be smart and together with Omar???? Let's they fight....

  • dizi aşkı
    dizi aşkıAylar önce

    Sadece fraqmanları izliyorum ne zaman Levent gerçekleri öyrenecek o zaman izleyecem

  • eylul demir
    eylul demirAylar önce

    Mektup herkez okurda bi levent görmez ayağıyla vurdu kim olsa alir okurda bi levent kor olur 😂

  • eylul demir

    eylul demir

    Aylar önce

    @Feruza maripova Dhushdhxhdjdvdhd okumazz ya birsey olur cay dokulur su illa basina birsey gelir biz olsak cokdan okurduk 😄😄😄

  • Feruza maripova Dhushdhxhdjdvdhd

    Feruza maripova Dhushdhxhdjdvdhd

    Aylar önce

    Arkadaşlar ukicak maktubi insalo duâ edalim

  • Pamuk Pamukcu

    Pamuk Pamukcu

    Aylar önce

    eylul demir 😂😂😂😂😂😂😂👍

  • mirac solakkk
    mirac solakkkAylar önce

    Lütfen artık leventle Meryem kavuşsun

  • Mutlu Mutluu
    Mutlu MutluuAylar önce

    Miy miy bu ne yaaa uffff adam ne omerin efe oldugunu ogrendi nede meryemin cektigini hizlandirin sadece fragmana bakiyoruz ....

  • Sabriye Aydemir
    Sabriye AydemirAylar önce

    artik melisin yaptiklari ciksin ortaya

  • Son Kartal
    Son KartalAylar önce

    Bence Meryem vurulucak Levent’e zarar gelemesin diye silahın önüne atlicak

  • la-vie est-belle
    la-vie est-belleAylar önce

    Yine boktan bir fragman hiç ümit yok

  • sylvia chantaca
    sylvia chantacaAylar önce

    Levent y Meryem tekin eres malo quieres matar a Levent y Meryem lo va a salvar alli se va dar cuenta Levent que li ama a el

  • Нурджан Мехмедов
    Нурджан МехмедовAylar önce

    Sevdim seni bir kere yeni bölüm Şimdi Star'da!!!😉

  • Dilruba Kirkin
    Dilruba KirkinAylar önce

    Sıktı artık ya öğrensin su adam herseyi

  • Yagmur After Guneş
    Yagmur After GuneşAylar önce

    Okumaz okumaz Tekine verir al sen oku diye🤣

  • Zeynep Gül

    Zeynep Gül

    Aylar önce

    🤣

  • Дильбар Юсупова

    Дильбар Юсупова

    Aylar önce

    😂

  • Esra Uzun

    Esra Uzun

    Aylar önce

    Hahaha 😂😂😂

  • Yeliz Özünlü
    Yeliz ÖzünlüAylar önce

    Senarist sadece fragman bakıyoruz haberin olsun

  • Rukıye Sahım

    Rukıye Sahım

    7 gün önce

    Yeliz Özünlü 😂😂😂

  • zelan muhamad

    zelan muhamad

    Aylar önce

    Schoko Öz bande sadce fragene bakyorm cok sacmaldi dizi

  • Schoko Öz

    Schoko Öz

    Aylar önce

    Aynen bende sadece fragmana bakiorum

  • Дильбар Юсупова

    Дильбар Юсупова

    Aylar önce

    O senarist onu bile bilmiyordur,galiba ruyasinda ne goruyorsa diziye yaziyo bence😂

  • taha agil
    taha agilAylar önce

    off sıkıldım yaaaa bunee artık birleşsinler

  • بيسان اسماعيل
    بيسان اسماعيلAylar önce

    mutlu bir şey gordunuzmu

  • بيسان اسماعيل
    بيسان اسماعيلAylar önce

    yine hic bişe olmadı

  • Canan Alemdağ
    Canan AlemdağAylar önce

    Levent o mektubu oku. Salak meryem sende herşeyi anlat levente. Levent melisle evlenmesin. Tekin ve melis defolup gitsin.

  • Remziye Ördek
    Remziye ÖrdekAylar önce

    Okumaz o mektubu biliyom Ben

  • Büşra Zengel
    Büşra ZengelAylar önce

    Levent insallah okur mektubu

  • Mane Mane
    Mane ManeAylar önce

    😍😍😍

  • Feruza maripova Dhushdhxhdjdvdhd

    Feruza maripova Dhushdhxhdjdvdhd

    Aylar önce

    Lutfan yapti kutuluklerina caza alsinlar cok canim aciyo mayram ve leventa garcektan

  • Star Dust
    Star DustAylar önce

    İkinci yorum 💪 Hadi inşllah bi şeyler yoluna girecek gibi...LEVENT MERYEM sahneleri görmek istiyoruz artık yeter❤ 👇

  • Celina Braz
    Celina BrazAylar önce

    mervem e levent juntos

  • Büşra Zengel
    Büşra ZengelAylar önce

    2. Yorum

  • levent& meryem
    levent& meryemAylar önce

    Alişdikk bizz okumaz levent mektubu😒

  • Rustem Kocaliyev
    Rustem KocaliyevAylar önce

    İlk Yorum

Sonraki