Sosyal medyayı kasıp kavurmuştu... Aşık Hüseyin Akan: 'Çok Sevdim Yalan Oldu' bana ait

Mersin'in Tarsus ilçesinde yaşayan Aşık Hüseyin Akan, 'Çok Sevdim Yalan Oldu' isimli şarkının kendisine ait olduğunu ileri sürdü. Bulut'un eseri izinsiz kullandığını iddia eden Akan, konuyu yargıya taşıyacağını söyledi.
Oyuncu İrem Sak'ın çektiği bir video ile popüler olan 'Çok Sevdim Yalan Oldu' isimli şarkıya çekilen klip, 30 milyon izlenmeye ulaştı. Sosyal paylaşım sitesi TRlist'ta yüzbinlerce beğeni alan şarkıyı seslendiren Kayserili Fatih Bulut'a yönelik şok bir iddia geldi. Tarsuslu Aşık Hüseyin Akan, eserin sözü ve müziğinin kendisine ait olduğunu ve Bulut'un parçayı izinsiz olarak kullandığını iddia etti.
'ASKERDE YAZDIM'
Şarkının hikayesini anlatan Akan, "1987 yılında 15'inci Kolordu Cezaevi'nde besteledim müzikledim. Bu parçanın her şeyini orada yazdım. O tarihte Adana Demirspor'da futbolcuydum ve evliydim. Tecilim olmadığı için apar topar askere götürdüler. O dönemde hiç gurbete çıkmamıştım, evlilik de vardı. Kalemi aldım elime, 'Umut ışıklarım birer birer söndüler, her topluma baktım onlar döndüler, ezdi tükenmek bilmiyor, zalim geceler' bunun hikayesi böyle ortaya çıktı. Hak sizde hukuk sizde. Bundan birkaç sene önce bu sözleri Mustafa Balcı diye bir kardeşim internette söylemiş. Onu uyardım, 'Bu eser bana aittir' dedim, O da, 'Hocam ellerinden öperim' dedi. Aradan bir süre sonra bu şarkı patladıktan sonra bizim aile dostumuz beni arayarak, 'Bu geceler parçası sana ait değil mi?' dedi. Baktım evet aynısı. 'Söz-müzik: Mustafa Balcı ve Fatih Bulut' diye yazmışlar" dedi.
Akan, söz konusu eserin geçmiş yıllarda Kültür Bakanlığı onayı ile çekilen Cono Ahmet isimli belgeselde kullanıldığını da sözlerine ekledi.
Sosyal paylaşım sitesi TRlist'da Mustafa Balcı'nın 592.999 izlenen, 'Çok Sevdim Yalan Oldu' klibinin bilgi kısmında 'Söz Aşık Hüseyin Akan'a aittir' yazarken, Fatih Bulut'un 29.893.677 kez izlenen aynı başlıklı klibinde 'Söz & Müzik: Fatih Bulut' yazıyor.
TRlist kanallarımıza abone olun:
► DHA: bit.ly/dha-ytabone
DHA Plus: bit.ly/dhaplus-abone
Demirören Haber Ajansı(DHA)'nın en güncel haberlerini www.dha.com.tr 'den takip edebilirsiniz.
Sosyal Medya
dha
dhainternet
dha
► trlist.info

YORUMLAR

  • PL 25
    PL 259 dakika önce

    Görünen o ki dayının şarkısına bir nakarat eklemişler

  • azer bülbül Aydemir
    azer bülbül Aydemir29 dakika önce

    Neden o kadar fatih gözüne batıyor dayııııı

  • azer bülbül Aydemir
    azer bülbül Aydemir30 dakika önce

    Bu dayı fatih buluttan para alırsa emin olun emeğini satan bir adamdır öyle bişi de yaparsa kan parası gibi oluyor ele adamda aramızda sevilmez bırak hak veripte fatihi kötülüyen arkadaşlar emin olun şarkıyı dinlemeyi hak etmiyorsun

  • Okan Kobatan
    Okan Kobatan47 dakika önce

    aynı şeyi xece erdem az kalsın ahmet kayaya yapıyordu. son anda çark etti. yeni nesil böyle saygıdeğer hocam. öğrenecekler.

  • abdullah güney
    abdullah güneySaatler önce

    delikanlı genç her güleni yoksa kenidin gibimi sanıyorsun

  • Biri Nur Mu Dedi
    Biri Nur Mu Dedi2 saatler önce

    Yalana bak fatih bulut kendi yazmıs bide sarkı sozleri uymuyor

  • manzura radjapova
    manzura radjapova4 saatler önce

    Nedan bugüne kadar söylemadi şarkıni anlamadım şimdi neden böyle yapyor bu yaşlı erkek

  • Bayram Can
    Bayram Can5 saatler önce

    Fatih meşhur etti diyen aptallara sözüm. Ulan mallar sizin birseyiniz çalınmadan gidip kimseyi karakola şikayet edebilirmisiniz ? Edemezsiniz. Size ait olan bir eşya diyelim ki 100 yıl önce 5 para etmezdi ama bugün çok para yapıyor ben çaldım gün yüzüne çıkardım değerlendi bu sizin değil anlamına mı geliyor ? 30 yıl önce yazılmış bir beşte ama bugün çalınmış adam da bugün şikayetçi olmuş. Hırsız fatih eşşek hırsızına benziyor zaten

  • Atakan Takım Music
    Atakan Takım Music6 saatler önce

    Emek hırsızlığı kahpeliktir bunu öz babamda yapsa ihanet, ihanettir dayicim hakkını çalan ahlarınla buluşsun....

  • serkan fener
    serkan fener7 saatler önce

    Dayı büyütmeyin bu işi, şarkıyı patlatan fatih, aranızda anlaşın ikinizde ekmek yiyin.

  • Osman Aslanata
    Osman Aslanata7 saatler önce

    Geceler aynı sadece geceler kimsenin deyil herkes geceler söylüyebilir bu adam ile tanışıklığı varsa çalıntı olabilir

  • MUHAMMET SEFA PUbG MOBİLE
    MUHAMMET SEFA PUbG MOBİLE8 saatler önce

    İyiki çalmış bu şekilde dinlesek ne olacaktı 😂

  • Rasim Yildirim
    Rasim Yildirim8 saatler önce

    BEYLER YEMIN EDERIM BU AMCA YA BIZ GITTMISTIK 1 YIL ONCE BU SARKIYI SOYLUYORDU BIZEEE OBUR SEREFSIZ CALMISS

  • ŞİİRADAM
    ŞİİRADAM9 saatler önce

    Umut işiklarim bir bir sonduler, şarkimi çaldilar zengin oldular . Ben kaldim sazimla yalniz. Onlar inanmadi sendemi inanmadin bana baldiz. Geceler geceler zalim geceler elbet birgun adelet tecelli eder. Geceler geceler geceler Fatih bulut gibi niçeleri geçti buda geçer. Ben kirik sazimla ozanliğa devam. Busene olmadi seneye gelecem vallah anam bamam. Gece gece burnumda tuttunuz. Beni ne emeklerle buyuttunuz...

  • Ömer Güneş
    Ömer Güneş9 saatler önce

    Hüseyin amca bir serefsiz çıktı besteni çalıp şöhret oldu. Ne yazikki ülkede adalet yok eğer olsaydı? Besteni çalan şahıs hakettiği cezayı alırdı. Ama genede sen gönlünü ferah tut. Biz seni biliyoruz o yeter. Saygılar..

  • Mustafa Boss
    Mustafa Boss10 saatler önce

    Ya sonuçta biri ekmek yiyor niye engel oluyosunuz zamanında kısmetin olsaydı parlardin olmadı zorlamayin adamın önü açılsın

  • : ds
    : ds10 saatler önce

    Nerde talan oldu cok sevdim yalan oldu?

  • sezer çeçen
    sezer çeçen11 saatler önce

    dayi daha guzel soyliyorr

  • Şükrü Balkız
    Şükrü Balkız11 saatler önce

    Bu şarkı bu adama ait yüzünden belli oluyo verin lan paranın yüzde 70 ini 😂

  • Kanal Radyoloji
    Kanal Radyoloji11 saatler önce

    Bu İsleri Birakin Dayicim.Mustafa Balci Ve Fatih Bulut Yillardir Kayseride Dugunlere Mekanlara Cikarlar.Senin Sozlerinin Bir Kismi Var.% 75 Degismis Sozler. Hadi Sende Klip Cek Soyle 1 Milyon İzlenir Oda Fatih Bulutun Sarkisindan Gelir İzlerler. 9 Eylül De Tasdik Eden Kurumu İncelemek Lazim.Bende 2013 De Arkadasimin Dugununde Fatih Buluttan Canli Dinledim.Nasil Yapacagiz?

  • Alone Dark!!
    Alone Dark!!11 saatler önce

    aga zaten bunda böyle şarkı yapacak tip yok zaten

  • Sercan Çelebi
    Sercan Çelebi11 saatler önce

    Ben yazdım yalan oldu hayın gecelerrr:))

  • Senol Senol
    Senol Senol12 saatler önce

    Fatih bulut ünlü olmanin besinde ama gelicegi yok

  • NXJAHSI
    NXJAHSI12 saatler önce

    fatih müziğin hepsini almamış amcacım sakin ol

  • izolli izol
    izolli izol12 saatler önce

    Hüseyin bey ben aynı zaman'da sizin kabilenin insanıyım (izol aşireti) mensubuyum ve artı avukatım; gerek savcılığa gerek avukatınız varsa avukatlık birosuna bu detaylı bilgileri öne alarak size karşın yapılmış ve karşı'daki. Kişinin size karşı fiilen "ben babama yaptım bu parçayı ve sözü mustafa balcı yazdı (senaryoyu) müziği ben okudum", demesinin hiç bir karşıtı veya anlamı olmayacağı güvencesin'deyim. Çünki ortada şiiir vekilin mevzuat içeren içerikler barınmakta bunu geçiyorum orta'da şahsların adı bulunduqu fatih bulut'un size karşı bir emek hırsızlığı veya çalıntı söz veya beste söz konusu? Kişilerce veya kişilerin özel hayatlarını ortaya atan ve buna rağmen fırsat bulup kollayan yararlanan kişiler (TCK 134-139) maddeleri arasın'da geniş şekilde ağır CEZAİ işlemlere veya bu güdü olarak 12 ve 24 aya'kadar hapis cezasıyla cezalandırılacaklarını bilmelerini icra ve iza ederiz! detaylı bilqiyi daha netice'de araştırmak istiyorsanız lütfen yakın savcılık veya ilk öncesi "AVUKAT BİROSUNA" BAŞ VURUNUZ. Sizin karşı tarafa. Yüklü miktar'da tazminat açma hakkınız kanunen yer almakta'dır. kişilerin kendilerini,özel hayatlarını,kamuoyuna alalen açık olan mecralar'da tehşir etmeleri YASAKTIR. Bilqiniz olsun...

  • haşim tırık
    haşim tırık12 saatler önce

    Ulan delikanlı olsan fatihi alkışlarsın oda garip ve halktan biri tutan şarkı değil fatih

  • Egehan Demirci
    Egehan Demirci12 saatler önce

    Dayı söylerken içinden geçiyo

  • Ibrahim Ozbek
    Ibrahim Ozbek13 saatler önce

    Ayip yav adamin hakkina girmek ney

  • Veysel karani İnce
    Veysel karani İnce13 saatler önce

    Ne olursa olsun Fatih bulut patladı 😂

  • Efe ÇILGIN
    Efe ÇILGIN13 saatler önce

    Bence sarkıyı bu daha yeni söyluyor 😂

  • FER FERTO
    FER FERTO13 saatler önce

    TARSUSLU OLARAK ! KİMSE KUSARA BAKMASIN . BULUT DÖKTÜRMÜŞ

  • Sıfır Bir Kesitleri
    Sıfır Bir Kesitleri14 saatler önce

    Fatih bulut ve bu adamın söylediği sözler değişik fatih haklı

  • Cuma Çakar
    Cuma Çakar14 saatler önce

    Geceler geceler yansin geceler çok sevdiğim yalan oldu fatih bulut kralll oldu dayiiiiiiiiiii

  • dilber bilim
    dilber bilim14 saatler önce

    Ama sende tutmazdı amca.

  • İlknur Tuncer
    İlknur Tuncer15 saatler önce

    Iyıkı soylememıssın zaten sakın patlamadı garibin ayagına kostek olmayın

  • Abdullah Orhan
    Abdullah Orhan15 saatler önce

    Iyi de biz fatih bulutu güzel söylüyor diye seviyoruz yani onun olmasa bile sıkıntı yok senin ise fatih bulut söyleyemez mi sjdjdj

  • Nurullah İleri
    Nurullah İleri15 saatler önce

    Ya dayı önce çal sonra benim de

  • Hüseyin PRO
    Hüseyin PRO15 saatler önce

    Bence bu şarkı ünlü olmasaydi dayı ortaya cikmiyacakti!!!

  • Halil ÇetinYılmaz
    Halil ÇetinYılmaz16 saatler önce

    Lan dayicim swn soylemissin dinlenmemis adami kiskanma bi kendi soyleyisine bak bide fatih bulutun soylemesine bak sözler senindir eyw da şarkı ünlü olunca mı aklina geldi

  • Halil ÇetinYılmaz

    Halil ÇetinYılmaz

    9 saatler önce

    @silahayranı muzik hiç bişey anlamadım kardeşim

  • silahayranı muzik

    silahayranı muzik

    15 saatler önce

    @Halil ÇetinYılmaz yasal olarak 4 mezur benzediği an eser çalınmış olarak kabul edilir. Bu kural belli başlı konunun uzmanları müzik adamları tarafından belirlenmiş haklı sebeplere dayanan kuraldır. Fatih in li 16 mezur benzerlik taşıyor. Yani yasal olanın bile 4 katı. Buna ne denir sence?

  • Halil ÇetinYılmaz

    Halil ÇetinYılmaz

    15 saatler önce

    @silahayranı muzik dayı da haklı da şimdi okuma farkı var izin istiyebilirdi tabiki fatih bulut şarki benim demiyor ki aşık Hüseyin'in bende üzerinde azıcık oynama yaptım diyor hırsızlık falan abartmaya gerk yok:)👑🖤

  • silahayranı muzik

    silahayranı muzik

    15 saatler önce

    Ayıplan böyle cevap olur mu? Senin bir şeyini çalıp onun üzerinden para kazansalar hakkını aramazmısın. Hırsızı ayıplayacağına mağdura sataşıyorsun. Kul hakkı denen şeyden Allah'tan da mı korkmazsın böyle düşünürken

  • 10 Bilgi
    10 Bilgi17 saatler önce

    Şimdi bu amca fahit buluta dava açsa kazanır demi para da alır

  • Ercüment Çözer
    Ercüment Çözer17 saatler önce

    1987 den beri nerdeydinde şarkı patlayınca sahip çıktın dayı. Çocuğunu küçükken sokağa atıp çocuk büyüyüp zengin olunca evladım diye sahip çıkanlar gibisin dayı

  • Kadir Altun
    Kadir Altun20 saatler önce

    noter tarihine dikkat eden

  • Kezu Demirbaş
    Kezu Demirbaş20 saatler önce

    Seninle yok olacaktı şarkı şimdi türkiye dinliyor.

  • Can Emre
    Can Emre20 saatler önce

    Bence bu çok daha güzel. Resmen diğeri çalmış.

  • Ayhan Canturk
    Ayhan Canturk20 saatler önce

    Fatihin tipi kaypak. Götu başı oynuyor. Made in Fatih bulut diyor bi de utanmadan

  • Ozi 1671
    Ozi 167121 saatler önce

    Adam resmen çalmış zaten söze uygun beste bu olmalı, yoksa öbürü cenazede ankara havasıydı. Ama sonuç adam söylemiş tutmuş. Garip bir dilemma.

  • Escape tr
    Escape tr21 saatler önce

    para benim için dördüncü beşinci planda diyor bide zürriyetini sktiğim memleketi kolpacı ,kaypak dolu.

  • Veyis Yılmaz
    Veyis Yılmaz22 saatler önce

    Tamam sarki senin olabilir Ama fatih bulut daha iyi söylemiş Adam patladi. Gitti yapacak bişey yok

  • Ahaha
    Ahaha22 saatler önce

    Fatih bulut daha guzel soyluyor

  • Fahri Yildirim
    Fahri Yildirim22 saatler önce

    Helalolsun!!!!!!!

  • havzali redkit
    havzali redkit23 saatler önce

    efendi insansın abi boşver. sen kaybetmessin biz seni tanidik

  • a a
    a a23 saatler önce

    2. Tesla edison vakası

  • samsunlu55
    samsunlu55Gün önce

    Dayi acgozluluk yapiyor duygusallari oynuyor niye 9 eylulde noter damgasi var

  • siyah mamba
    siyah mambaGün önce

    Fatih bulut yetimhanede büyümüş demir kapıda olur parmaklikta olur elbiseyi sen dikmissin ama Fatih bulutun üstüne tam oturmuş kısmet yapacak birşey yok Fatih'te aramış seni zaten parada vereyim demiş daha ne olsun.

  • Mustafa oyunda
    Mustafa oyundaGün önce

    Tamam sen yapmış olabilirsin ama oda restore edip değiştirip kendi yazmis laf etmeyin cekemiyosaniz anten takin serefsizler onla bunun ki ayni mi mallar

  • SheK!lLéé qizz
    SheK!lLéé qizzGün önce

    Yakışmadı sana ihtiyar

  • musse arza
    musse arzaGün önce

    Bu fatihte portakalci gibi gelir gider sizin gibi ustalar kalir bunlar emek hirsizi

  • Ozkan Yilmaz
    Ozkan YilmazGün önce

    Amca yapcak bişey yok ünlü olmak fatih buluta kısmetmiş 😀😁

  • alahanlim
    alahanlimGün önce

    bir de ölmüş babasına söylemiş uyanık, bu dünyanın öteki tarafı var şimdi köşeyi dön bakalım

  • AYSEl Ozcan
    AYSEl OzcanGün önce

    Fatih bulut söylemeden önce neredeydiniz hayır yaa boş konuşmayı

Sonraki