Real Madrid 6 - 0 Galatasaray Fatih Terim Maç Sonrası Basın Toplantısı Düzenledi / A spor

Spor

Real Madrid 6 - 0 Galatasaray Fatih Terim Maç Sonrası Basın Toplantısı Düzenledi / A spor
Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/33aws8F
Beşiktaş Haberleri İçin : bit.ly/2T6NKPj
Fenerbahçe Haberleri İçin : bit.ly/2MClrah
Galatasaray Haberleri İçin : bit.ly/33bEoX7
Trabzonspor Haberleri için: bit.ly/2Khz6SL
#Aspor #Galatasaray #FatihTerim

YORUMLAR

  • SERDAR ÇELİK
    SERDAR ÇELİK10 saatler önce

    Orada Deniz Ateş bitnel yok eee normal haliyle 6 tane yemesi orada futbol oynanıyor hakemleriniz medyanız paranız geçmiyor.

  • asya çakmak
    asya çakmak2 gün önce

    Neden Falcao yu neden oynatmiyosun

  • Yaşar Yaşamaz
    Yaşar Yaşamaz4 gün önce

    türk takımlarının borusu türkiyede öter Avrupa'da hep fıssssss. Bir galibiyet alır tarih yazdık der

  • Volkan Gumus
    Volkan Gumus5 gün önce

    Fatih Hocam seni de degistirmeliyiz gelecegine yatirim yapmamiz lazim sana katiliyorum biz malesef gecmisine yatirim yapiyoruz takimin ortalama yasina baksana yaslilar takimi

  • Selim Şahin
    Selim Şahin6 gün önce

    Eeee balon cincon dedik anlamadiniz... siz sittiiiii sene berabere bile kalamazsinis real madrid ile...

  • Hacı Oral
    Hacı Oral7 gün önce

    Cristiano ronaldo olsa tahmini 8-0 bitebilirdi mac yani yazık ulkemizin takiminin ne hale dustugu gozler onunde utandim acikcasi formundan bu denli dusmud bir real madrid bile 6 tane attiysa vay halimize

  • Aliko12 Namazli
    Aliko12 Namazli7 gün önce

    Neden falcao yok parayi alib gidiyo oh ne guzel

  • PİTBULL ARJENTİNO
    PİTBULL ARJENTİNO8 gün önce

    Eğğ wats goin on eeğğ wat ar yu duing eğğ some pipıl ar misteyks

  • Teoman T.
    Teoman T.9 gün önce

    Bir gazeteci de çıkıp istifa etmeyi düşünmüyor musunuz diye sormuyor. Bir teknik direktör hangi şartlar altında istifa eder? Milli takım istifa sürecinde aldığı tazminat ile aldığımız ahlar böyle böyle çıkacak. Siz bu ülkenin üzerindeki kan emicilersiniz bir an önce bu camiadan yok olup gitmenizi bekliyoruz.

  • Murat Dogan
    Murat Dogan9 gün önce

    Üzüldük ,ama real madrid abi adamlar top cambazı

  • baykut candemir
    baykut candemir9 gün önce

    chelsea bizi ali sami yende 5-0 yendi o sene UEFA kupasını aldık

  • Rea
    Rea9 gün önce

    Bak bunu alın burdan .

  • berkankayaci
    berkankayaci9 gün önce

    Futbol böyle oynanır.

  • sergio erns
    sergio erns10 gün önce

    Oyuncuların hepsi yabancı birbirlerini anlamiyorlarki AMK:)

  • Ramzan Asim
    Ramzan Asim10 gün önce

    Nagatomo 🤣

  • Hamza Gümüşten
    Hamza Gümüşten10 gün önce

    Macı yaşım yetmediği için izliyemedim +18

  • Adem Kaplan
    Adem Kaplan10 gün önce

    Bu fatih serefsizi anca yarrak yemesini biloyo bi sikime yaramiyo öptüm canim

  • ali güleşen
    ali güleşen10 gün önce

    Caım sıkıldı yorumlara bakmaya geldim

  • Hasan Durmuş
    Hasan Durmuş10 gün önce

    Ulan adamlar 6 kasımda başladı 7 kasıma kadar gol yediiii 😁😁😁👏👏

  • Furkan Batiyoz
    Furkan Batiyoz10 gün önce

    Egondan taviz verdin ya ölsem de gam yemem bundan kelli

  • Adnan Ulgen
    Adnan Ulgen10 gün önce

    Bi 6 daha atsalar ne iyi olurdu hatta yüz atsaydılar çünkü terimin nir yüzü olurdu

  • Mehmet BALTA
    Mehmet BALTA11 gün önce

    Simdi uzulsemmi gulsemmi bilemedim 6 0 yenmis olsaydilar ne oldu lan fb bjk ts falan derlerdi 6 0 yenildiler hepsi ne oldu lan gs oldu Boyle olmamasi lazim yendimi ulkemize hayirli olsun yenildimi Diger takimlarin gecmis olsun demeleri lazim Taraftarlardan bahsediyorum

  • Ambiti Necdet
    Ambiti Necdet11 gün önce

    Koskoca fatih terim sin konuşmayı bilmiyosun moruk

  • Gürkan Ertürk
    Gürkan Ertürk11 gün önce

    keske 10 atsalardi. ulkenin durumumu galatasaray net ozetlemis oldu

  • okan buruk
    okan buruk11 gün önce

    benzama: taraftar 5 istedi 6 attik 10 istedi zaman yetmedi

  • Fehim MUTLU
    Fehim MUTLU11 gün önce

    Şu kanalı izyenin aklından şüphe etmek gerekli fatih hoca böle kanallarada prim verme

  • neff
    neff11 gün önce

    6 Kasımlar bi fener bi real sonraki 6 kasım nasıl olacak bakalım

  • ismail metin
    ismail metin11 gün önce

    Yau bu adam yenilmeye doyamıyor. Sizde bu adama para vermeye de doyamıyorsunuz... Bu artist başka bişey değil... Artık hakketen yeter. Bunu piyasada görmek istemiyoruz. Başka hocamı yok. Bizim mahallenin bekçisi bile daha ii yönetir

  • PARSA TV
    PARSA TV11 gün önce

    Fatih Terim Konuşur: Dımbıllan çalar

  • Götüngenli Etem
    Götüngenli Etem11 gün önce

    Adam hala ocağın sonuna kadar bu futbolculara ihtiyacımız var diyor tehlikenin farkında mısınız gs taraftarı bi beşiktaşlı olarak söylüyorum elinizde böyle iyi bir kadro varken futbolcuları gitmekle tehdit eden bu teknik direktör şu an bu takıma zarar veriyor net.. kimse eleştirelemez olmamalı türk futbolu için bu gerekli bu futbolculardan çok büyük zarar ediyor türk futbolu.

  • Barış Söyünmezoğlu
    Barış Söyünmezoğlu11 gün önce

    Mücadele eden takım 😂

  • Uğur Salim
    Uğur Salim11 gün önce

    Ulan bu kebapçı selo bunun kafasına mı vurdu ne bok yedi , o günden sonra hiç iflah olmadı bu adam saçmalayıp duruyor

  • BaybarSaltuk Han
    BaybarSaltuk Han11 gün önce

    Kimileri dansöz oynatır kimileri dansöz gibi oynatır mesele budur yeeeğğnnn.

  • noobs of turkey
    noobs of turkey11 gün önce

    Mancini özlendin

  • Hüseyin Gülce
    Hüseyin Gülce11 gün önce

    Abi bize tecavüz ettiler

  • Cool
    Cool11 gün önce

    10 15 senede bir hahaha avrupa fatihi 6alatasaray

  • Gülsüm Öztürk
    Gülsüm Öztürk11 gün önce

    Eeee ALTI6--- sıfır0 mükemmel böyle devam👌

  • Yeni Hayat
    Yeni Hayat11 gün önce

    Ben buna çok güldüm halbuki galatasarayliyim

  • Adem Okumuş
    Adem Okumuş11 gün önce

    maçın 2. yarısını brazzersten izledim

  • Call of Tomarı
    Call of Tomarı11 gün önce

    Bazı mallar bize şampiyonlar ligi ile uel yi aynı yerde mi tutuyonuz diyor asalaklar şl ve uelde her maç aynı puan mesela ikisindede maç kazanmak 2 puan berabere kalmak 1 puan ama şlde yenilince daha çok puan gider

  • MC Cebirs
    MC Cebirs11 gün önce

    Yav şu adam bi gitsin artık ya mahvettin gs yi

  • ömer ırmak
    ömer ırmak11 gün önce

    Siz seversiniz kasım aylarını

  • Carl Martin
    Carl Martin11 gün önce

    Fatih terim seni miladın dolmuştur artık. Egon kibrin günümüz futbolunu ve mentalitesini gölgede bırakacak kadar saçma.

  • different head
    different head11 gün önce

    Organize işler var :D

  • İbrahim efe Sücüllü
    İbrahim efe Sücüllü11 gün önce

    😂😂😂😂😂

  • uveys faran
    uveys faran11 gün önce

    trlist.info/video/pax3jcqt3qSCmYQ

  • Nehir Sena IRMAK
    Nehir Sena IRMAK11 gün önce

    MAÇ 6-0 A GELDİĞİNDE NOLUR 6 OLMASIN 7 OLSUN FENERBAHÇE'NİN DİLİNE DÜŞERİZ DİYE DUA EDEN 6S TARAFTARI GÖRDÜM HDSAGBHJV GTFECVH JDCDAS

  • Nehir Sena IRMAK
    Nehir Sena IRMAK11 gün önce

    DİKKAT DİKKAT REAL MADRİD GS ÜZERİNDE BİŞEY DENİYOR ÇOCUKLARI EKRAN BAŞINDAN ALALIM SDXFCYGVUHBIJNKMLÖKJOHIYGTF

  • Nehir Sena IRMAK
    Nehir Sena IRMAK11 gün önce

    6S nin 6 Kasım a zaafı var sdcfvbhjkhygtgf

  • Enes Danışman
    Enes Danışman11 gün önce

    olum ne salak adamlarsınız amq 6 tane yemiş takımın direktörünü dinliyorsunuz halen para kazandırmaya devam edin bu mağra adamlarına

  • Yazo0oneh Kanbar
    Yazo0oneh Kanbar11 gün önce

    Paristeki maç çocuklar izlemesin, +18 olacak

  • vahayfa vahayfa
    vahayfa vahayfa11 gün önce

    Bu maçı fırat aydınus yönetseydi 6 tane yemezlerdi 😂

  • Alex De Souza
    Alex De Souza11 gün önce

    Aferin yine tarih yazdınız

  • Halil çiğilli
    Halil çiğilli11 gün önce

    asil sana aciyorum terim futbolun 'f' si yok sende

  • Muhammet Özdemir
    Muhammet Özdemir11 gün önce

    Tepe tepe kulanin gs puan maymunu olacaz

  • Muhammet Özdemir
    Muhammet Özdemir11 gün önce

    Paris maci da var 5. tane de onlardan yeriz olur biter

  • Nurettin Özkan
    Nurettin Özkan11 gün önce

    11 yabancı ruhsuzlar... bunu yerli milli oyuncularımız yapsa a..ıkağızlı köşe yazarları yorumcular linç ederler.Ve yine bu zihniyetteki örümcek beyinliler 11 yabancıyı savunurlar. 11 yabancıyı savunmak vatanda ihanettir hainliktir.

  • Furkan Özsoy
    Furkan Özsoy11 gün önce

    Ne anlatıyor yahu bu adam eer ııı ığğğ uğğ

  • Yaşar mert Yagmur
    Yaşar mert Yagmur11 gün önce

    Fatih terim istifa

  • Ahmet Zahit AYDIN
    Ahmet Zahit AYDIN11 gün önce

    Bu şimdi 10 yıl konuşulur. Türk futbolu böyle işte..

Sonraki