Nihal, Bihter'in Taş Eve Gittiğini Öğrendi! - Aşk-ı Memnu 70. Bölüm

Film ve Animasyon

Aşk-ı Memnu 70. Bölüm - Nihal, Bihter'in taş eve gittiğini Firdevs Hanım'dan öğreniyor.
Adnan, Bihter’in kürtaj yaptırdığını öğreniyor ve ikili arasında yeni bir gerilim yaşanıyor. Bihter’i ilk kez bu kadar çaresiz gören Firdevs Hanım, Behlül’le Nihal’in evliliğine engel olmaya karar verir. Oyununu başlattığı gibi bitirecektir. Ancak karşılığında Bihter’in elini kolunu bağlayan bir şart koşar. Bihter annesinden aldığı cesaretle toparlanmaya başlar. Ama Adnan, Bihter’in bebek aldırdığını öğrenir. Bu durum Adnan’la Bihter arasında onarılmayacak bir hasar daha oluşturur. Behlül’ün, Bihter’le amcası arasındaki huzursuzluğun giderek büyüdüğünü görmesi, onu Nihal’le giderek daha çok yakınlaştırır. Ama Bihter’e verdiği sözle ilk günden harekete geçen Firdevs Hanım, Nihal’i usulca etkisi altına almaya başlamıştır. Öte yandan Matmazel ve Arsen Hanım’ın bu evlilik üzerindeki soru işaretleri hala sürmektedir. Firdevs’in planlarından haberi olmayan Arsen Hanım, bu evliliği geciktirmek için çabalamaya başlar.
Beşir’in hastalığı giderek kötüleşmektedir. Durumunu herkesten gizleyen Beşir, iyileşmek için hiçbir çaba göstermeyerek adeta intihara doğru sürüklenmektedir. Hastalığı ile ilgili bütün kanıtları ortadan kaldırırken, yasak aşkın deliliyle bir kez daha karşılaşır.
Adnan, on bir yıl önce eşini kaybedince, sosyal hayattan uzaklaşıp köşküne çekilmiş, bütün ilgisini kızı Nihal ve oğlu Bülent’e vermiştir. Aile yadigâri emektarları, çocukların yarı Fransız dadısı ve hamiliğini yaptığı uzak akraba çocuğu Behlül ile İstanbul’un en önemli yalılarından birinde yaşayan Adnan Bey, yine İstanbul’un tanınmış ailelerinden Melih Bey takımından Firdevs Hanım’ın kızı Bihter’le yıllar sonra tekrar karşılaştıktan sonra, unuttuğu duyguları yeniden hatırlamaya, kış ortasında baharı filizlendirmeye başlar.
Bihter, Adnan Bey’in köşkünde huzuru, güveni, mutluluğu ararken, tutkuyla tanışır. Behlül ve Bihter birbirlerine doğru sürüklenirler. Yasak aşkları bu ailedeki herkesi ayrı ayrı etkileyecektir. Masumiyet, ihanet bulutlarıyla gölgelenir. Tutku ve aşk sadakati esir alır.
#AşkıMemnu #BehlülBihter #KıvançTatlıtuğ #BerenSaat

YORUMLAR

  • Psk.Dan.Melike Tekin
    Psk.Dan.Melike Tekin9 saatler önce

    Kanalıma bakar mısın değerli dost? Sevgilerle...

  • Kübra Akkurt
    Kübra Akkurt11 saatler önce

    Ay salak nihal

  • Kübra Akkurt
    Kübra Akkurt11 saatler önce

    Çok biliyorsun sen Nihal

  • Pelin A.
    Pelin A.11 saatler önce

    Behlülün basiretsizliginin cezasını Bihter cekti

  • Eylemin kaşındaki çivi
    Eylemin kaşındaki çivi18 saatler önce

    Nihalin üstüne çok gidiyorsunuz görgüsüz falan değil saf temiz bir kız her denilene inanıyor. Bu onu ne salak ne aptal ne sığ yapar. Herkes ali cengiz oyunu ustası olmak zorunda değil

  • Gamar Babazadeh
    Gamar Babazadeh18 saatler önce

    Nihal de görmemiş napıcaksın bu kadar evi alıyorsun işte bi villa

  • Ceren Erpek Schwarzgelben
    Ceren Erpek SchwarzgelbenGün önce

    nihale bak amk firdevse laf sokmaya calisiyor biz mintik ivliligi yipmiyiriz firdivs hinim

  • tu da
    tu daGün önce

    Nasil berbat oynuyor firdevs ve bihter, anne kiz cok iticiler!! Nihal Resmen Firdevse GOL atti! Oda hemen bozulup kişisel olmaya basladi!

  • ALEXIS SMET
    ALEXIS SMETGün önce

    AY NEBAAT CEREK FIRDEYYUS KARISI COK FECI COK FENA VALLA...ZEHIR GIBI..HELAL OLSUN VALLA

  • Milee Tiwari
    Milee TiwariGün önce

    Smajh me nahi aaya lekin poora dekha 😂 Aur bhi koi h mere jaisa ✋

  • Sena Knk
    Sena Knk2 gün önce

    ibne bak sen kötü anısı varmış bihter evimize gel lütfen diyordun bi zamanlar

  • Sole Güneş
    Sole Güneş2 gün önce

    7:55 cin gibi 😁😂😂 “ıııııııhhhhııı”

  • Polat Yerebakan
    Polat Yerebakan2 gün önce

    Nihale gıcık oluyorum...

  • river tide
    river tide2 gün önce

    Ağa ben bu diziyi izleyenlerdeki nihal nefretini anlamiyorun. Ulan nihal 18-19 yaşında kız, çocukluktan beri kimseye söylemeden sevmiş behlülü. Haliyle şimdi sevgisine karşılık bulduğunu düşündüğü için behlül diye geziniyor. Nihal'in saf sevgisine kulp bulup, Bihterin Behlül takıntısını aşk diyor millet. Adnanla evli olmasını geçtim, kendisini iplemeyen, hiçbir şekilde değer vermeyen, saygı duymayan adamin yakasına yapışan Bihter büyük aşık, kimseye zarar vermeden behlül diye dolanan Nihal gurursuz takintili öyle mi?

  • Sevgi Ozdemir
    Sevgi Ozdemir2 gün önce

    Çok zeki bir kadin firdevs

  • Sevgül Esen
    Sevgül Esen2 gün önce

    Ben Behlül'e guvenıyorum eskısı gıbı degıl dedıkten 5 dk sonra gordun mu dıye ınatla soran salak nıhal salaklıgına doyma.

  • Bilal Aksöz
    Bilal Aksöz2 gün önce

    Şu diziyi güncelleştirip akşam diger dizilerle yaristirsalar 1.ci olur açik ara farkla

  • Serpil Yılmaz
    Serpil Yılmaz2 gün önce

    Ayyy nihal ne sıkıcı bi karaktersin seninle bi ömür geçmezmiş cidden

  • Tutku Yıldırım
    Tutku Yıldırım2 gün önce

    küçük beyniyle firdevs yöreoğluna laf sokmaya çalışan nihal...

  • Zeyno Zeynep
    Zeyno Zeynep2 gün önce

    Nihal’in Bihterle aynı model saç makyaj yaptırması

  • YAGMUR KORKMAZ
    YAGMUR KORKMAZ3 gün önce

    Yaaa kitapta Firdevs Behlül ve Bihterin farkında kıskanıyor kadın genç görünme hayatı ve lüksü seven bir kadın Adnan’ın gözünün ilk onda olduğunu zannediyor, peykerin evliliğine de çok karşıymış genç olma çabasını yerle bir edip, babaanne kayınvalide olarakta gözükmek istemeyen biri, kızları ile aşık adan çok rahat flörtöz biriymiş. Behlüle bile gerdan kırıyormuş,kızının Adnan’ı kapması o lüks hayata sahip olması , genç Behlülle olan sevgili hayatını hepsini kıskanmış ve behlülün ve nihalin aklına birbirini sokmuş. Nihal ise Behlül ve bihterin farkında olduğu halde nişanlanmış ve bunları yok saymış (peyker 25 Bihter 22 yaşındaymış pislik Adnan) Bihter evlendikten sonra aradaki yaş farkı belli olmuş kız gezmek yeni yerler görmek dans etmek isterken evlenince Adnan’la beraber tek gerçeği o köşkün içine hapsolmak olmuş ve iki çocuğu olmuş 22 yaşında bide annesinin evdeki entrikaları derken Bihter ruhuna el Fatiha

  • Sedef Aydemir
    Sedef Aydemir3 gün önce

    Ana kız çok fenalar🤔🤔

  • Sena Can
    Sena Can3 gün önce

    kapak fotoğrafına baktığınızda nihalin bihtere ne kadar çok benzemye çalıştığını anlıyorsunuz

  • onur iwx
    onur iwx3 gün önce

    bu video niye trendde amk

  • Yasemin Bozkurt
    Yasemin Bozkurt3 gün önce

    Bak bak saçın maşa yönü bile Bihter'den kopya

  • GSHZ GSHZ
    GSHZ GSHZ3 gün önce

    Hastasin sandim.korktum..kul bawiva..düşük...cehennemeki xestedi.sene ne duwub

  • Ayşe Öztekin
    Ayşe Öztekin3 gün önce

    Kanalıma bekliyorum 👉🏻

  • uğur böceği
    uğur böceği3 gün önce

    Nihal bi zavallısın !

  • Maça Kızı
    Maça Kızı3 gün önce

    Nihal cim kıçının bokunu sildinde bide evlenmen kaldı.Azgın yanık motor seni .

  • Donnie Darko
    Donnie Darko3 gün önce

    behlül ne karaktersiz bi varlıksın

  • No way
    No way3 gün önce

    nihal sana çok iyi oldu çok da güzel oldu. it Behlül

  • Yesim Asan
    Yesim Asan3 gün önce

    Bihter iyi dayanmış bu acıya ..

  • Yesim Asan
    Yesim Asan3 gün önce

    Kızın dudağından parlatıcı akıyo resmen daha da villa peşinde utanmaz bücür . Küçük parlatıcı kutusu

  • Emily Targaryen
    Emily Targaryen3 gün önce

    Nihal saçlarını bihtere öznmeye başlamış

  • bekle deyip gitti
    bekle deyip gitti3 gün önce

    Nihal saç kesimiyle bihtere benzemeye çalışmış ama karakterden malesef sınıfta kalıyorsun tatlım

  • Jisoo Oppa
    Jisoo Oppa3 gün önce

    Taş ev ne aq

  • Arer Ari
    Arer Ari3 gün önce

    Çay ve biskuvimle Aşkı-memnu izliyorum

  • Акиф Атаев
    Акиф Атаев3 gün önce

    Bıktırdı bu nihal. Sanki hiç birşey görmemiş bu kadar görgüsüzlük mü olur ya

  • Mədinə Məmmədova
    Mədinə Məmmədova3 gün önce

    Bi sürü də kötü anisi var......

  • elif Ercan
    elif Ercan3 gün önce

    Günlük Aşk ı Memnu dozumuzu alalım

  • sheva nist
    sheva nist3 gün önce

    Cok motlo olcoz boloyorom

  • Mine Memmedli
    Mine Memmedli3 gün önce

    Gerizekalı görcez bakalım düğün gününde eminmişmisin ikinizden de

  • Bayan Yanlış
    Bayan Yanlış3 gün önce

    7:14 İşte tam olarak bu kaç kişiyi tanıdın Nihalciğim gördüğün ilk erkek behlüle yamadın kendini ulan insan da bi seçicilik bi şey şak ben behlülü seviyorum şak biz evlencez

  • İsa Güçlü
    İsa Güçlü3 gün önce

    Firdevs sonunda bizim tarafa geçtin ama geç oldu be

  • Elya Alieva
    Elya Alieva3 gün önce

    Bir sürü de kötü anısı var derken.? Hatırlaman iyi olurdu Behlül bey

  • Sena Odabaş
    Sena Odabaş3 gün önce

    Sana iyilik yaparken basima iş açtım diyor birde utanmaz....kaşarlikta bihter gibi ol😑

  • Fatma ÖZ
    Fatma ÖZ3 gün önce

    Nihalin hayal dunyasi

  • Demet Demir
    Demet Demir4 gün önce

    şu sümüklü kezban nihale bi ben mi sinir oldum ya

  • Fatma Nur Durmaz
    Fatma Nur Durmaz4 gün önce

    Firdevs Nihali evlilikten vazgeçmek için konuşsa da çok mantıklı doğru konuşuyor bence👏👏

  • kiyamet yakindir.
    kiyamet yakindir.4 gün önce

    Burada nihale kizanlarda,anlaşılan Melih bey takımından,Firdevs hanım kocasını boynuzladi,kizida kocasını boynuzladi,orospuluk bayağı prim yapıyor anlaşılan.

  • Bahar Sarı

    Bahar Sarı

    3 gün önce

    Kıyamet yakındır,çok haklısınız,üzülerek,söylüyorum ki.firdevs gibi kadınları takdir eder,bihter gibileri madur sayar hale geldik.türlü entirikalar çeviren kadına zeki,kocasının yeğeniyle yatan kadına aşık diyoruz,nihal gibi açılmamış gülgoncasına,ilk ve tek gördüğü erkeğe sevgi besleyip yuva kurmak isteyen,üstelik onca para mal,mülk içinde masum kalabilmiş bir kızada,embesil,mal,kezban v.s lakaplar takıyoz.vay anam vaay.allah başka keder vermesin.hepimize geçmiş olsun.

  • Aysu Salvatore
    Aysu Salvatore4 gün önce

    Biz mantik evliliyi yapmiyoruz gerizekali Firdevs hanima laf sokmasina bak hele ay Finalde yerlerde surunurken de bunu dushunursun

  • Aysu Salvatore
    Aysu Salvatore4 gün önce

    Hayatta hiç kimseye gözü kapalı güvenmeyin-Queen✨👑

  • Can Berk
    Can Berk4 gün önce

    sümsük nihal

  • Un Kavurması
    Un Kavurması4 gün önce

    Bak hele bakk yalinin ici eskiymis. Haspam yali bulmusta icini eski buluyor. 😡

  • Ilknur Türkalp
    Ilknur Türkalp4 gün önce

    bihter keşke firdevs’i dizi başından beri azarlayıp bağırcağına destek olsaydın ortalığı ezip geçerdiniz. şimdi yardım istemekle geç kaldın.

  • Demet Akalın TEAM
    Demet Akalın TEAM4 gün önce

    Bunlar Baba - Kız çift boynuzlu Karaca gibi size iyi aldanmalar " Taklımm " .

  • Ilknur Türkalp
    Ilknur Türkalp4 gün önce

    valla sadece firdevse üzülüyorum keşke benim gibi bi kızı olsaydı. firdevs hariç herkes salak bu dizide

  • Ayna Cennetova

    Ayna Cennetova

    3 gün önce

    Ilknur Türkalp Firdevs kocasina ihanet etdi

  • Melike Ateş
    Melike Ateş4 gün önce

    Çok iyi tanıyorum diyor ya hshdhdjsh

  • Meryem A
    Meryem A4 gün önce

    behlül taş evde bir sürü kötü anı var diyince benim canım acıdı

  • Güler Engin

    Güler Engin

    2 gün önce

    Meryem A benimde ya:(

  • Nurten Kuş
    Nurten Kuş4 gün önce

    Pantolonuna bak şunun iğrenç

Sonraki