YORUMLAR

  • صدام حسين
    صدام حسين4 gün önce

    Bana dünyanın bütün parasını verseler bir erkekle büyle yarı çıplak yatmam

  • Vasiliska Rus TV
    Vasiliska Rus TV4 gün önce

    Ayıp be ayıp ya!!! Gerçekten!!!

  • sihirli kolyem
    sihirli kolyem6 gün önce

    Galiba, nedime bir şey oldu 😂😂😂😂 Cümbür, cemaat odaya giriyorlar Bu nasıl aile 🙃🙃🤦🤦🤦😂😂🤔🤔🤔

  • Tuana Durmuş
    Tuana Durmuş8 gün önce

    Şeniz ağlıyorumu gülüyormu

  • A.S.K recnes şuk kalğo
    A.S.K recnes şuk kalğo17 gün önce

    Ceren senden tiksiniyorum

  • tisikalko
    tisikalko18 gün önce

    Olum bunlarınki nasıl ilişki la daha geçen bölümde birbirlerini öldürmeye çalışıyorlardı şimdide iş birliği yapıp nedime tuzak kuruyorlar beynim yandı

  • Jane Lind
    Jane Lind19 gün önce

    #Nedcer

  • Ecenaz Aydın
    Ecenaz Aydın20 gün önce

    Ceren ilacı içirmedi. Bence nedimden hoşlanıyor.

  • Kader Seflrk
    Kader Seflrk24 gün önce

    Bence bunlar gordugumeseydi

  • Sans Pro
    Sans Pro25 gün önce

    Onlar evli olabilir ne var ki yaaa😂😂😂😂😂

  • For Beauty
    For Beauty26 gün önce

    Yanlız ne kadar fesatsınız altında pantolon varmı diye bakıyor

  • Firdavs Boev
    Firdavs Boev27 gün önce

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Ela Göksu
    Ela Göksu28 gün önce

    Olum Ceren olmasa bu dizi DÖN MEZ DÖ NE MEZ

  • Selen Eker
    Selen Eker28 gün önce

    Yeşilçamda bu kadına yapılırdı, şimdi erkeğe geçti gerçekten de çok özgün filmler ve diziler çekiyoruz... 😔

  • Emre Şahin
    Emre ŞahinAylar önce

    3:09 Thats my boy..thats my boy.... Asdafgasf

  • Rasad Besirli
    Rasad BesirliAylar önce

    Bi tek muzik mükemmel

  • Rasad Besirli
    Rasad BesirliAylar önce

    Bu dizinin zayin cixardiblar artig men izlemirem eseb kecirdirem😬

  • For Beauty
    For BeautyAylar önce

    1:45ders boştur bizim sınıf kendimizi dışarı attıktan sonra hocayı görmüşüzdür

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕAylar önce

    🙏🙏🙏🙏🙏 1:50 💝 👇 👇 👇 👇 👇🔥

  • tugay karagözlü
    tugay karagözlüAylar önce

    Yatak odası mı ogs gişesi mi belli değil anasını satayım

  • Şükran Koç
    Şükran KoçAylar önce

    Tarihte ilk defa yatağı atılan erkek😂😂

  • 1 Mensch
    1 MenschAylar önce

    Eyvah kilot yok 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ay çok güldüm yahu

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕAylar önce

    🙏🙏🙏🙏 1:53 👇👇🔥💃

  • Mezra Mendes
    Mezra MendesAylar önce

    geberdim gülmekten

  • Huda Tuzlu
    Huda TuzluAylar önce

    Çocuk cemrenin peşinden gitmek isterken özel bölgesini görüyor🤣🤣 3:18

  • Şehadet Sevdalısı
    Şehadet SevdalısıAylar önce

    Çocuklara gösterilmesi gereken ilgiyi entrika +18içerikli dizilere gösteren aileler yüzünden yeni nesillerde bozulmalar oluyor. Hadi oğlum kızım odana git dersini yap diyerek çocukları ilgisiz sorumsuz büyütüyorsunuz. (Sözüm anlayana.) Ben oldum olası dizi izlemem heleki türk....

  • MRS. PIETERSE
    MRS. PIETERSEAylar önce

    Ay şu ahlak nöbetçiliği yapanlar da öff size ne isterse evlenmeden yapar . Istediği zaman yapar. Bide evli kız yani. Ne uzattınız ya. Cidden bakın toplumca insanların ne yaptığını bırakalım hayat daha kolay olacak. Neden bu kadar takıyoruz ben asla anlamıyorum zaten.

  • Pınar Yılmaz
    Pınar YılmazAylar önce

    Çok saçma ya, hadi diğerlerini anladım kapıyı açmamış Nedim ama o Seher salağı ne diye giriyo kapıyı çalmadan??? Şu Seheri ya düzeltin ya da memleketine dönsün ama bi şekilde kutulalım

  • S 123
    S 123Aylar önce

    trlist.info/video/gcxvfbmwvKSkwKo

  • Bülent Bakan
    Bülent BakanAylar önce

    Ceren:aa basıldık resmen

  • Bülent Bakan
    Bülent BakanAylar önce

    Cem:noluyo Agah:ne bilim ben ne oluyo

  • Music TV
    Music TVAylar önce

    Cenke bak sen ya serefsiz, guluyo bir de, bakalim senin yedigin haltlari cemre ogrenince de boyle gulebilecekmisin, sinirimi bozuyo bu cenk, keske gelen bolumde vurulsan da ölsen, ama nerdee

  • osman Astara
    osman AstaraAylar önce

    Ya kızlar boş verin nedimi.ben varım taniwalim.💋❤

  • Mehtap Dümen
    Mehtap DümenAylar önce

    Çelimsiz ceren çocuk gibi

  • E.K eylül ve yağız
    E.K eylül ve yağızAylar önce

    Bak bak babanneye bak yardım ediyor

  • E.K eylül ve yağız
    E.K eylül ve yağızAylar önce

    Yine cerenin pislikleri cünyır şeniz iğrenç ya yüzsüz ceren ıyy midem bulandı

  • MonaNisa
    MonaNisaAylar önce

    iğrenç

  • Senle Ben
    Senle BenAylar önce

    Nedim agzina siciyim neden alta bakion

  • Tenebris
    TenebrisAylar önce

    Sizin serefinize haysiyetinize koyayim

  • Hera Soykan
    Hera SoykanAylar önce

    Kendini elden ele geciren bi kadin karakteri oynatiyosunuz ve de tertemiz cocukla ask yasaticaksiniz ayni zamanda cenk de pislik cemre temiz abi senarist abaza bence

  • only girl
    only girlAylar önce

    Hadi girdiniz diyelim niye cikmadiniz ceren hakli kdhshshsjbsbsjd

  • Sue Doucet
    Sue DoucetAylar önce

    Great great series!!

  • MADMASEL Pisik
    MADMASEL PisikAylar önce

    Yaaa dogru soyleyur yaaa 0

  • rookie
    rookieAylar önce

    cemre nedimin namusunu domestos fabrikası gelse temizleyemez gçfbmökhmgöby

  • Sıla Gülcemal
    Sıla GülcemalAylar önce

    Alın işte ahlaklı iyi Cemrenizi, normal koşullarla evlendi mutlu bir evliliği var bildiği kardeşinin kocasını onla evli kardeşinden kıskanıyor. (onun bildiği o sonuçta) Kardeşinin mutsuzluğunu umuyordu ABLALIĞA BAK!!

  • Aidan _
    Aidan _Aylar önce

    -Nedim iyi mi? -İyi,iyi Maşallah djsjsj

  • Aidan _

    Aidan _

    Aylar önce

    osman Astara shhshdhd rüyanda belki.Ne boş insanlar var be

  • osman Astara

    osman Astara

    Aylar önce

    Aysel nedimi boş ver .salam taniwa bilerik güzeller güzeli

  • scs turkey
    scs turkeyAylar önce

    RTÜRK de azmış ki pornu cekiyor

  • Ceren pilevneli
    Ceren pilevneliAylar önce

    Seher iceri girdiğinde ikiside soyunuk😂

  • Status Videolari
    Status VideolariAylar önce

    Ev ev degil tımarhane. Kim kime belli degil

  • Ayym_05 RAHYMOWA
    Ayym_05 RAHYMOWAAylar önce

    Lan o nedimin yorganin altina bakisi neya wallahi gulme krizi gecirdimm 😃😂😄😅😆

  • ismilazim degil
    ismilazim degilAylar önce

    Nasıl izliyorsunuz bu Türk dizilerini.

  • Nefes İsmayilova
    Nefes İsmayilovaAylar önce

    Bu ne saçmalık yahu ulan cemreye kızıyon sen bosanacam diyon ne bu yaptığın peki cemrenin canını daha fazla mi yakmak utanmadan bide çarşafa bakıyon sanki yapdıgını bilmiyon senin askın buraya kadar mis yazık cemreye sana goz yaşı dokuyo😭😈😈💔💔💔💔

  • Ajse Memedova
    Ajse MemedovaAylar önce

    Wieso ist die serije nicht ab 10 nicht mehr in TRlist ??? Sondern nur Werbungen ?

  • Medine Gun
    Medine GunAylar önce

    Dizi degil resmen aile ici fahiselik

  • Mavi Kelebek
    Mavi KelebekAylar önce

    Ulen bu dizileri bş de yabancı ülkelere satıyorsunuz mal mal iş yapmayın bari imha edin parası neyse verelim

  • Furkan Demir Demiray
    Furkan Demir DemirayAylar önce

    Nedim'in göte geldiği an: 3:18

  • Ayaz Aliyev
    Ayaz AliyevAylar önce

    Nedim dizideki erkeklerden daha daha yakışıklı

  • Murtadha Hasan
    Murtadha HasanAylar önce

    😞😞 انا حزينة متى تنزل حلقة 26 انا انتظر جدا

  • süper tv
    süper tvAylar önce

    Mal bunlar ya sürü gibi odaya giriyorlar

  • Emre Turkmen
    Emre TurkmenAylar önce

    Değişim ve dönüşüme örnek mi istiyorsunuz? “ben Nedimi hep hissederim” diyen duygulu Cemrenin, “ Nedim için evlendik ama kocam yüzüğü takarsa bu evlilik gerçek evlilik olur” diyen kıza dönüşmesi😅😂😂

Sonraki