EN KÖTÜ YOUTUBE İNTROLARI #43

Eğlence

Herkese merhaba ben Hakan, en kötü introların 43. bölümüne geldik. Yine birbirinden saçma ama bir o kadar da komik ve eğlenceli introların olduğu bir bölüm oldu.
Umarım izlerken eğlenirsiniz, iyi seyirler!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Twitch: www.twitch.tv/mendeburlemur
Instagram: mendeburlemur
Facebook: mendeburlemur
Video'yu Beğen +10 IQ
Abone Ol +20 IQ
Patates Soyacağı ile Ketçap soy +30 IQ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seride görmek istediğiniz intro olursa aşağıdaki form üzerinden gönderebilirsiniz;
goo.gl/KMIP0W
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bunları gördünüz mü?
En Kötü İntrolar: goo.gl/jWVC2M
En Kötü Film Sahneleri: goo.gl/XXw7Zo
En Kötü Photoshop Hataları: goo.gl/wsv5zZ
En Kötü Şarkılar: goo.gl/Gc9AMH
En Kötü Telefon Uygulamaları: goo.gl/vu7eq5
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Videonun amacı kimseyi kırmak değildir, o yüzden lütfen videoda geçen kanallara kötü yorumlar atmayın, hatta gelişmeleri için desteklemeniz çok daha hoş olur. Eğer sizin videonuzu kullanmışsam ve kaldırmamı istiyorsanız bana mail yoluyla ulaşabilirsiniz, videonuzu eleştiri ve parodi amacıyla kullandığım için TRlist kurallarına uygun olduğunu unutmayın.

YORUMLAR

  • Mendebur Lemur
    Mendebur Lemur2 yıl önce

    Videoyu beğendiyseniz beğen butonuna basarak bana destek olabilirsiniz, iyi seyirler! instagram.com/mendeburlemur/

  • Texno Video

    Texno Video

    2 aylar önce

    abi 8:16 dan 8:30 a kadar olanlar minecraft gorunuslerinin 2d hali ve seni seviyom <3 pls

  • sarpthe pro2

    sarpthe pro2

    4 aylar önce

    4:52 de çocuk esniyor abi😂😂😂

  • Aga Lagi

    Aga Lagi

    7 aylar önce

    Nah bepenirin

  • ProPanda XD
    ProPanda XD18 saatler önce

    Böyle video atın plz :))))))))))))))))))))))))) XD

  • Hamza Ok
    Hamza Ok4 gün önce

    7:13 bir an telefon ekrani dondu zannettim

  • münire güngör
    münire güngör8 gün önce

    Su iç

  • Murat gül HD
    Murat gül HD12 gün önce

    1 bir

  • Yağız Emir Celebi
    Yağız Emir Celebi13 gün önce

    Alkol varmı alkol -ne memuru alkol bey anlayanlar beğendi bile

  • crazy ___ ar
    crazy ___ ar13 gün önce

    3:54 psikolojim bozuldu

  • Rehtren Trd
    Rehtren Trd13 gün önce

    -

  • Aydın Kahraman
    Aydın Kahraman14 gün önce

    sa

  • gg gaming
    gg gaming14 gün önce

    Gayette var

  • _Khalilzade_ Pro
    _Khalilzade_ Pro15 gün önce

    0:02 veVebilce

  • Rosely Queen
    Rosely Queen21 gün önce

    3:42 camış kardeş acaba dikini diş fırçasının arkasıyla temizler misin? Orda mikroplar medeniyet kurmuş...

  • Melike Azak
    Melike Azak22 gün önce

    4:00 niye çin çağırır gibi yapıyolar

  • NDNG-FIKRI
    NDNG-FIKRI23 gün önce

    MALMISINz

  • yusuf gül 2
    yusuf gül 224 gün önce

    Ben camışım😂

  • Egemen Aküzüm
    Egemen Aküzüm26 gün önce

    Camışın dilinin üstünde vallaha sarı tabaka oluşmuş ajnzmMa

  • WIN MAN
    WIN MAN26 gün önce

    8:17 abi onlar Minecraft sakinlerinin dönüşmüş hali

  • kuzey Yıldırım
    kuzey YıldırımAylar önce

    Tmm anladık camışsınız

  • Gizemli Oyuncu
    Gizemli OyuncuAylar önce

    abi onlar mc skini öyle gözüküyo fotoda

  • BÜTÜN OYUNLAR
    BÜTÜN OYUNLARAylar önce

    Ölmek istiyom anneeee

  • Assasin Gamer
    Assasin GamerAylar önce

    5:20 bu kötü bir intro deil yanlız

  • Demircan 44
    Demircan 44Aylar önce

    Yardım edin beynim e bir şeyler oluyor ah noluy ... AHHHHH HAAA FİÇİKAİRİJRNJRDUJD (pardon bir an beynime bir şey oldu)

  • bilal Ayhan
    bilal AyhanAylar önce

    3:50 kalp krizi geçiriyo

  • Erel Yt
    Erel YtAylar önce

    8:18 kör olanlar +1

  • TeMBeLcUPcUp
    TeMBeLcUPcUpAylar önce

    ilk başlar sanki bozuk plakı almışlar editlemişler ses değişikli yaparak koymuşlar.

  • Deniz Karataş
    Deniz KarataşAylar önce

    1 bir

  • Sadem Demir
    Sadem DemirAylar önce

    Abi orda Minecraft eline peri var sınıf ve Pikachu var sonda

  • isa can
    isa canAylar önce

    videoyu çamaşır makınasıyla çekmiş heralde 7. intro

  • Hanife Çeviral
    Hanife ÇeviralAylar önce

    4:40 - 4:47 köpek : ne yapıyo lan bu .... Neyse ben gidiyom

  • BuRaK öZ
    BuRaK öZAylar önce

    Abi. 8:22 deki şeyler minecraft skinlerı

  • silence
    silenceAylar önce

    Veyin jalmadı şu ikadğas beyni anab ezinesrev

  • Yağız Sun
    Yağız SunAylar önce

    BEN CAMISIM

  • RreeMan Gamer
    RreeMan GamerAylar önce

    4:01 gülmekten öldüm

  • Belgin Ceylan
    Belgin CeylanAylar önce

    Yazıyla 1 like

  • *Gacha Bade*
    *Gacha Bade*Aylar önce

    Hepsi değişik

  • OYUN DÜNYASI SANAL GAME
    OYUN DÜNYASI SANAL GAMEAylar önce

    Mendebur : Şu videolarda hayvan kullanmayın ! Haysev birşey yap! Haysev : bence birşey yok. Herkes istediğini yapar

  • Samet Paşaoglu
    Samet PaşaogluAylar önce

    anne kafam koptu

  • Patates adam
    Patates adamAylar önce

    38K like geldi o zaman 38K tane su içeceksin bi videoda

  • Melek Ünal
    Melek ÜnalAylar önce

    Hayatımda izlediğim hiçbir video psikolojimi camış videosu kadar bozamamıştı tebrikler 👏

  • Arda Oskay
    Arda OskayAylar önce

    8:35 deki Minecraft skini

  • Hanife Cabuk
    Hanife CabukAylar önce

    Hastenenin numarası neydi bilenler arasın

  • muhammetsalih karagöz
    muhammetsalih karagözAylar önce

    7:05 de bilgiseyarda amuda kaldırdı helal olsun beynim yoktu o yüzden bişi olmadı

  • ali efe satırcıoğlu
    ali efe satırcıoğluAylar önce

    1

  • abiniz co oyunda
    abiniz co oyundaAylar önce

    Hayatımdan 10 dakikamı çaldın

  • Plasm4_
    Plasm4_Aylar önce

    8:31 'deki "şeyler" Minecraft skin png'lerinin dosyaları. Umarım yardımcı olmuşumdur.

  • Deniz Karataş
    Deniz KarataşAylar önce

    Bir 1

  • çılgın deli
    çılgın deliAylar önce

    abi sondaki piksel olan şey minecraft skinlerinin kodlanışı

  • Çınar Şehreman
    Çınar ŞehremanAylar önce

    abi türkçeye madem o kadar önem veriyosun neden vidyo yazıyosunnnn onun doğrusu video

  • [ XdiamondLové ]
    [ XdiamondLové ]Aylar önce

    Abi senin IQ nasil hala yerinde anlanadim,ustelik bu videoları sen derliyorsun trkrar tekrar izliyosun 😂😂😂

  • *BÜYÜK USTA*
    *BÜYÜK USTA*Aylar önce

    Kendine Minecraft intro

  • GİZEMLİ ADAM
    GİZEMLİ ADAMAylar önce

    Ben:Hücreler napıyoz Hücreler:Burda 3. dünya savaşı varrrrrrrrr!!!!

  • sena inci
    sena inciAylar önce

    Abi o Minecraft karakterlerinin açılımı ben kendi karakterlerini tasarladığım için oradan biliyorum bunu

  • Wolfy Lena
    Wolfy LenaAylar önce

    4:38 sanıyede kopeğe acıdım

  • ఌAilee- Chanఌ
    ఌAilee- ChanఌAylar önce

    Bence de... Sen camışsın 🤣😂😑

  • YOKIM BEN
    YOKIM BENAylar önce

    8.16 daki şeyler minecraft kostüm png leri flash zoom demir adam pikachu ve sonic kostümü galiba

  • Mangle Gril
    Mangle Gril2 aylar önce

    1 HAHHAHAHA😂😆😂😆😂

  • Kuzey's Kanal
    Kuzey's Kanal2 aylar önce

    Abi video nun bqşındaki uyarıyı dinledim şuan tabletimin sesi 23 kulağıma zarar vermez dimi

  • Gamezytoo TV
    Gamezytoo TV2 aylar önce

    Abi senin birkaç tane piksel dediğin videodaki şeyler minecraft skinleri idi.

  • Yaz GT
    Yaz GT2 aylar önce

    Lan sen benim lordenzel abi me ne diyon

  • SELAMİ ÇİFTÇİ
    SELAMİ ÇİFTÇİ2 aylar önce

    Abi 2 intro koyup 1 tanesine yorum yapıyosun

Sonraki