Çukur 3 Sezon 8 Bölüm 3.Fragman ve Şaşırtan 3 Sır

Film ve Animasyon

Çukur 3 Sezon 8 Bölüm 3.Fragman ve cukur 3 sezon 8 bolum fragmanı ile çukur 3.sezon 8.bölüm 3. fragman sneak peek şaşırtan 3 sır videosu sizlerle. Çukur 3.sezon 7.bölüm sonrası Çukur 3.Sezon 8.Bölüm Sneak Peek yeni bölümden ilk sahne yayınlandı ve kırmızı balık şifresini çözen Yamaç, Aliço'yu almaya geldim diyor.
Öte yandan Çukur son bölüm Karaca'nın Azer'e atarlı giderli konuşması, Yamaç kimi kurtarıyor sorusunun cevabının Azer'in annesi olması işleri etkileyecek. Çukur 3.Sezon 8.Bölüm 2.Fragman analiz videosu sizlerle. Vartolu, Cumali ve Akın Koçovalı ne yapacak?
#çukur #fragman #ÇukurHerYerde
Çukur 3. Sezon 8. Bölüm 3. Fragmanı ile ilgili yeni analiz videoları Celal Sevim kanalında olacak.
Kanalıma Abone Ol - trlist.info/channel-PO...
Beni Instagram Üzerinden Takip Et - celal.sevim8
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?...
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Yavuz: Salih Kalyon
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Azer: Cihangir Ceyhan
Nehir: Hazal Subaşı
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Metin: Cem Uslu
Kemal: Uğur Yıldıran
Meke: Aytaç Uşun
Karaca: Ece Yaşar
Timsah: Ahmet Melih Yılmaz
Cüneyt: Onur Yar
Zafer: Tankut Yıldız
Kutay: Lorin Merhart

YORUMLAR

  • Celal Sevim
    Celal Sevim7 aylar önce

    #2SORU: Yamaç'ın son hamlesinden sonra sizce Koçovalı-Kurtuluş ailesi dost olur mu? Ayşe'nin eline aldığı K.K mendilinin sırrı sizce ne olabilir? Yorumlarda buluşalım... (Instagram takip için: celal.sevim8)

  • Hasan Budak

    Hasan Budak

    3 aylar önce

    2pwp1p10kjjlklkllkw2 wpwpwwpwpwpwlp1 wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp wpwp1pwpwpwpwppwpwpwwwppqpwwpwppwpwpw9wppwpwpw9w wpwpwpqwqwppwpqpq8wpwpwpqpqppqpqlq 292p191wow22wllwwlwpwpwpwl1l2p2p2o2o2p2p2o wpwpwpqwqwppwpqpq8wpwpwpqpqppqpqlq wpwp1pwpwpwpwppwpwpwwwppqpwwpwppwpwpw9wppwpwpw9w wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp Wp qpqp1wpwp1pwpwpwpwppwpwpwwwppqpwwpwppwpwpw9w 91wpwp1pwpwpwpwppwpwpwwwppqpwwpwppwpwpw9w 12p1p2p1 p1p1p 2p1p1p19q9qpqppqpqpqpq wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp qpqp1wpwp1pwpwpwpwppwpwpwwwppqpwwpwppwpwpw9w wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp qpqp1wpwp1pwpwpwpwppwpwpwwwppqpwwpwppwpwpw9w wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp qpqp2pwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp wpwp1pwpwpwpwppwpwpwwwppqpwwpwppwpwpw9wppwpwpw9w 92p191wow22wllwwlwpwpwpwl1l2p2p2o2o2p2p2o wpwpwpqpqppqpqlq l2922 2wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp wpwpwpqwqwppwpqpq8wpwpwpqpqppqpqlq wpwpwpwppwpwp1 wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp 2p1ppqpwwpwppwpwpw9w wpwpwppwpwpw9wpwpwpwpwppwpwpwwppqp1p1wlwlwllwlwlwwpqp woowowowowowowwowwooowowoowowowowowowowowo2owoqooqoqoqwlwl ×₩- owoqooqoqoqoqoqoqooq owowowowwowoowowowowowowwowwooowowoowowowowowowowowo2o nmmnknkmmljlojjojojojojkjkjojojoijjoijijjkjkkjjkjkjojojo wppqpwwpwppwpwpw9q p2p2 029q9qpqppqpqpqpq nmmnknkmmljlojjojojojojkjkjojojoijjoijijjkjkkjjkjkjojojo wppwpwwplwwpwppw1lwlwlwlwlwl2llwlwlwlwllwlwlwll

  • Sebahat Arı

    Sebahat Arı

    6 aylar önce

    Olmaz bence

  • Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl

    Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl

    6 aylar önce

    @Mor Medya bence Çetonun Hediye ettiği bir MENDİL Çünkü Ayşe koçovalı Çeto dan Hoşlanmıştı Çetodan ayşeden hoşlandı Ama çetonun ufakken Geçirdiği Travmatik olaylardan ötürü ERKEKLİğinde Sorun yaşadığından Birbirlerine açılamadılar ama hep birbirlerini sevdiler...

  • Azərbaycan

    Azərbaycan

    6 aylar önce

    Bence direk olarak karaca kocovali cunki bileziklerde vardi ve bu bir kadina ayit Yamacla Azerde yakindan arakadas olacaklar.

  • Murat Yılmaz

    Murat Yılmaz

    6 aylar önce

    Timsahın ölümü çok trajikomik olacak😂😂

  • Sebahat Arı
    Sebahat Arı6 aylar önce

    Vallahi adamın dibi celal abi

  • Araba Snapleri
    Araba Snapleri6 aylar önce

    Olm karacanın g*tü çok güzel yaww

  • Kenan Olcay
    Kenan Olcay6 aylar önce

    Abi seni yine tebrik ediyom çukur 2. Fragmana bak selime dikat akin kahramanın cocugu

  • Kader Erdoğan
    Kader Erdoğan6 aylar önce

    Sayn senarist koray avci yi konuk oyuncu olarak transfr et yamacla bi coşsunlar gtarda sarkydi fln ck dgl bi 2 bölüm yetrli ya

  • TARIK DOGAN
    TARIK DOGAN6 aylar önce

    Akın kahramanın oglu karaca selimin ondan

  • Ekrem
    Ekrem6 aylar önce

    Kahraman olayi dogru ise, vartolu yu sevenler baya bir artar...

  • Kenan Olcay
    Kenan Olcay6 aylar önce

    Abi çukurun fragmani cikti akinin dedigine dikat et tebrik ederim dedigin dogru akin kahramanin cocugu

  • Eyüp Almaz
    Eyüp Almaz6 aylar önce

    Who cares what I say yesterday. Tam sana göre bir laf. Seni Sevdim

  • Eyüp Almaz
    Eyüp Almaz6 aylar önce

    Celal Sevdim. Seni çok sevdim. Hatırladın mı? Ilk sezon da sana demiştim Akın Kahramanın oğlu. Sen o bölümde her zamanki gibi salak salak tahminlerde bulunmuştun. Aklına bile gelmemişti analizinde. Olllum. Sana o zaman dedim. Şimdi tekrar söylüyorum. Git parka normal insan gibi arkadaşlar edin. Vazgeç bu saçma analizlerinden. Celalseniçoksevdim.

  • Fuad Ahmed
    Fuad Ahmed6 aylar önce

    K.K Kahraman Koçovalı✌️

  • Рахим Гасымов
    Рахим Гасымов6 aylar önce

    Kahraman'ın Akın'ın babası olma ihtimali yüksek, hatırlarsanız, Akın'ın hapishaneden geldiği gün Ayşeyle konuşmaları vardı "Ben hapse girdiğimde kimse bana destek olmadı, dedem dahi, bir tek Kahraman amcam..." Bu da Kahraman'ın oğlu olan Akın'ın hapse girmesini istemememiş olmasını gösteriyor.

  • Yunus
    Yunus6 aylar önce

    kahraman koçovalı analizi çok malca. Eğer doüru çıkarsa demekki senaryo da malca...

  • Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl
    Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl6 aylar önce

    Umuyoruz ki.... KADINLARI ELDEN GEÇİRMEZ...

  • Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl
    Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl6 aylar önce

    Harbiden KAHRAMAN ve AYŞE İlişki ''''si olduysa... Film ekranlara Lanse edildiği Gibi Bir Film değilmiş demekki Algısı oluştu bende. Büyük ayıp olur Kardeşinin bacısıyla çocuk yapmak Dizide bahsedilen KOÇOVALI İsmine yakışmayacak şeydir... Bekleyip görcez

  • Emrecan Kusmez
    Emrecan Kusmez6 aylar önce

    Kahraman koçavlı konusunda bnce saçmalamışsın tmam kahraman çapkındı ama kardeşinin karısıyla ypıcak kadar karakterde olamaz çünkü çukurda aile çok önemli en önemlisi de bu aralar çukur çok fazla eleştiriliyor böle birşey olursa dizi için daha büyük tepkiler gelir dizi final bile yapar bu riski senarist göze almaz

  • Tolga supreme
    Tolga supreme6 aylar önce

    Ben iki yıldır biliyorum akın kahramanin oğlu olduğunu.

  • Mustafa Çıklaatlı
    Mustafa Çıklaatlı6 aylar önce

    Hiçbir bok bilmiyor

  • Sahin Sayici
    Sahin Sayici6 aylar önce

    Hani aile herşeydi

  • Ersin DOĞAN
    Ersin DOĞAN6 aylar önce

    #NehYam

  • MEHEMMED QASIMOV
    MEHEMMED QASIMOV6 aylar önce

    Yamaç+Aliço=❤

  • ImSkiller
    ImSkiller6 aylar önce

    Yamac Babasini tuzak düşerken Azer vardi diye sandi ve intikam Azerden aldi ama Azer birsey yapmadi bence Yamac özür diycek ama eğer Azerin sucu yoksa tabi varsa o zaman özür diye demcek ama bence Yamac ve Azer dost olurcaklar ayni Vartolu gibi.K.K bence Kahraman Kocavalir cünkü Akin Gecen sezonda yani sezon finalinde aksin benim Kardeşim demişti Akin bence Kahraman Akinin Babasi olabillir ve Melihanin Sirri Yamac olacak ama orasini daha tahmin edemedim

  • Hulusi Can DALKAN
    Hulusi Can DALKAN6 aylar önce

    Kral çok hızlı anlatıyosun tane tane anlatsan daha iyi olacak sanki kağıttan hızlı hızlı okuyo gibi

  • Gulnaz Penahova
    Gulnaz Penahova6 aylar önce

    Bence Nehir Idris babanin 1 ci bölümde söyledigi o kizdir

  • volkan duman
    volkan duman6 aylar önce

    2 kişinin bildiği sır değildir.

  • By Aksos
    By Aksos6 aylar önce

    En başında da dediğim gibi.. AZER basit bir karakter değildir. Öyle yada böyle KOÇOVALIlara dost olacak..!

  • Gürkan Gürdal
    Gürkan Gürdal6 aylar önce

    Akın kahramanin oglu bu belli zaten akında biliyo selimde biliyo bunuu

  • Gürkan Gürdal
    Gürkan Gürdal6 aylar önce

    Amk iki olayın dugumu de celil de çözülüyor

  • Yaşar Yurt
    Yaşar Yurt6 aylar önce

    o değilde yeni fragmanda aliço babasına silah çekti ya gerisi öenmli dğeil :)

  • Nuray Korkmaz
    Nuray Korkmaz6 aylar önce

    Timsah çok komik ya hakkaten yerleşti...mangalcı murtaza çakalı..yamaç herzaman adam dövse tadı kalmaz özleyelim yamaçın dövmesini..pts gününü çekiyoz iple...tşkürler celal sevim...

  • SAMET GÜN
    SAMET GÜN6 aylar önce

    O yüzden selim kahraman kocovalinin ölümünü engellemedi

  • Öyun Öyna
    Öyun Öyna6 aylar önce

    Ebu kaysar bança aliçonı babasi

  • Rahman Ali Demir
    Rahman Ali Demir6 aylar önce

    K.K bence kahraman koçovalı karacanın babası bence böyle ayşe ve kahraman arası da bişe olmuş olabilir

  • Gamze Sibel
    Gamze Sibel6 aylar önce

    Birinci sezonda Selim’in eşcinsel olduğu gibi bir izlenim yaratıldığını unutmayalım! Ayşe evliliği sürece de pek mutlu sayılmazdı ve Cemil’in ilgisine karşılık vermesi bu yüzden. Selim Yamaçı, Sena öldükten sonra teselli etiğinde sevdiğini kaybetmenin nasıl bir duygu olduğunu bilirim söyledi ve ekranda Cemil’i öldürdüğü görüntüyü gördük, Hamam da ki Selim ve Cemil sahnelerini de unutmayalım. Selim Cemil’e dolaylı yoldan onunla beraber olmak istediğini söyledi. Konuyu burda daha fazla derinleştirmeden devam ediyorum. Cumali ve Kahraman’ın arasında pek yaş farkı yok beraber büyüdüler ve eğitildiler, demem oki Kahraman’da benzer bir karektere ve anlayışa sahipti bence. Ayşe’yle Kahraman’ın arasında bir ilşki olduğuna kesinlikle ihtimal vermiyorum ama Ayşe Selim’le evlenmeden önce Kahraman’a aşık olmuş olabilir yinede kısmetine selim düştü Sultan Anne sağolsun. K.K. Karaca Koçovalı! Ayşe boşandığı halde eski kocasının evinde onun ailesiyle yaşıyor, sevmek sevilmek istiyor ama bu mümkün değil. Hayatındaki tek erkeğe sarılıyor o da oğlu Akın. Kaldıki oğlundan senelerce mahrum kaldı ve ona istediği gibi annelik yapamadı ama bu Karacayı sevmiyor veya ona düşkün olmadığı anlamına gelmiyor. Tabiiki yanısıra kendi çıkarları da var Akın Ailenin başına geçse kendisi de Sultan Annenin yerine geçer. Koçovalı Ailesinin başına Cumali gelmeyecek bence. Yamaç İstabul ele geçmek istiyor ve tüm İstanbul’u Çukura cevirecek. Murtazanın Cumalinin elini öpmesinin iki sebebi var. 1 bu zaten Cumalinin babasına atılan lafın intikamıydı! “Öküz öldü ortaklık bitti.” Yamaç devreye girerek hem Cumaliye yardım etti hemde İstanbul’u fetih etmeye başladı. 2 bütün olan bitenle tek başına her şeyi yönetemeyeceğine göre görev paylaşımı yapıyor.

  • Hitler Oyunda
    Hitler Oyunda6 aylar önce

    Niye bu kadar fazla altyazı var

  • Samet Akpolat
    Samet Akpolat6 aylar önce

    Abi bencede dediğin kahraman konusu doğru çünkü geçen sezonun son bölümlerinde akının vartoluya bakışları basbaya ortadaydı çünkü vartolu kahramanı yani binevi babasını öldürdü.

  • Serdar Yavuz Sultan Selim
    Serdar Yavuz Sultan Selim6 aylar önce

    Belki K.K : karaca kocovali demekdir. ?

  • karışık kanal
    karışık kanal6 aylar önce

    Abi ne kahraman koçovalısı yaa

  • Mustafa Demir
    Mustafa Demir6 aylar önce

    Çukur da bu sezon çok boş sahneler oluyor çok akıcı değil önceki bölümlerde nefes almadan izlerdik

  • Sekvan DUZEN
    Sekvan DUZEN6 aylar önce

    Vartolu mudurun yanindan gelirken bir adam la karsilasti buna analizin nedir

  • Necmiye Aylan
    Necmiye Aylan6 aylar önce

    Akın Kahraman’ın oğlu çıkaçak bence

  • dogukan kesici
    dogukan kesici6 aylar önce

    Kahramanın olması çok saçma yırtık dondan olay çıkartıyonuz akın babasını da seviyor babama bir şey olmasın diyordu k.k karaca koçovalı

  • Ramin Qahramanov
    Ramin Qahramanov6 aylar önce

    Senariste basqı yaplyo Nehir ya Efsun diye o yűzden bir bölűm Nehir bir bölűm Efsoyla devam etdi bir sonuca varamadığı için son bölűm iksindende vaz keçdi 😂😂reytinqlere heç bir etkisi olmadığı için neden olmasın dedi.bence Nehirle devam etmeli bir kerede senarist oyları filan kayla almasın kerçek oylama Nehirle Yamacın dans sahnesinin izleme saysıdı.

  • Dream and Power iş başında
    Dream and Power iş başında6 aylar önce

    Celesun yüceli görmek istediğini soyledi yamaça o ne olck?????

  • اسمري كورديه
    اسمري كورديه6 aylar önce

    Ne zaman yenisini paylaşaca ğin video yi

  • İKİSİ BİR ARADA Kaylak
    İKİSİ BİR ARADA Kaylak6 aylar önce

    abi seneristen azer vs kemal dövüş iyiyoruz istiyeneler +1

  • alp ARSLAN
    alp ARSLAN6 aylar önce

    ARA sahnede duvar yazısında küçük osman yazıyo yeni birisi mi geliyo

  • cara mel
    cara mel6 aylar önce

    Yav, KK karaca Kocovali ya, kizi kayboldu,Selim geldi sen oglunu sev fln dedi, iste orda Ayse tuhaf oldu yani ben kizimida seviyorum demis gibi. Bide o bilezikler Karacanin dugunu icin hazirlanmis olablr yani

  • Steelman
    Steelman6 aylar önce

    Salih yamaci öldürcekmi?

  • Jabbar Gaddar
    Jabbar Gaddar6 aylar önce

    Bence ayse de karakuzulardan,çetoyla iliskisi olmustur bence,ayse de kimsesiz büyümüstü unutmayin,o altinlari da çeto almistir kesinlikle

  • AL ES
    AL ES6 aylar önce

    Mantıklı düşünmek gerekirse Ayşe karacanin adını neden basharflerle yazsin. Gizli olmasa bileziklerin altında neden yazsin karakuzularin da olması saçma çeto altin almış olsa bile o tartışmadan sonra altınları cikarmasi saçma olur kahraman ı da Ayşe yi de az çok tanıdığımız için akınin kahramanın oğlu olduğu anlaşılıyor. Akın selime hepiniz benim için içeri girsin dediniz bi tek kahraman amcam bana sahip çıktı demişti bence de büyük oranda akın kahramanın oğludur.

  • Fatih Oyunda Sizlerle
    Fatih Oyunda Sizlerle6 aylar önce

    K.K abi karaca koçovalı nın baş harfleri olabilir

  • Emir Adıyaman
    Emir Adıyaman6 aylar önce

    Celal Sevim gözünden kaçan birşey var haydi onuda ben söyliyeyim remzi yücelin adamıydı Azer remziyi yücelin yanında görmüştü remzi şimdide akının yanında acaba remzi akına anlatmazmı azerin kardeşini yücelin öldürdügünü bekleyin bekleyin ısınacaksınız akına😉

  • Gülseren Yılmaz
    Gülseren Yılmaz6 aylar önce

    Bu videoyu yeni izledim şimdi. K.K yı gördüğüm de onun Kahraman Koçovalı olduğunı düşündüm hemen . Dedim bu çocuklardan biri onun. İğrenç bir ensent olayı

  • Vartolu Saddettin
    Vartolu Saddettin6 aylar önce

    Karaca celasunun olsunn

  • Metin Aydin
    Metin Aydin6 aylar önce

    Efsuuuuuuun yok mu🤔👍👏

  • Me Ezgi
    Me Ezgi6 aylar önce

    AzKar❤❤🔥

  • isa algac
    isa algac6 aylar önce

    hadilan sibop

  • Yasin Qasimov
    Yasin Qasimov6 aylar önce

    Yok Aile werefli ayle.Kagraman.Kocovali yapmaz abisinin karisina.Karaca.Kocovali anlami oluyo.Karaca kendi soyledi Azer.Kutuluwa ben Karaca.Kocovaliyim! Selim Aywenin ustune geldiginden o uzden mendili cilardi

  • BEROJ
    BEROJ6 aylar önce

    Ayşe kahraman Akın mantıklı bence

  • GCUNEYT1
    GCUNEYT16 aylar önce

    <a href="#" class="seekto" data-time="530">08:50</a> çıldırdım

  • S. Kamış
    S. Kamış6 aylar önce

    Senaryoyu ele geçirdin heralde

  • Vural Polat
    Vural Polat6 aylar önce

    Bibirlerinin karilarini sikmeseler olmuyormu senerist amca

  • Fatma Karslı
    Fatma Karslı6 aylar önce

    Akın selimin oğlu degil kanı bozuk k. K anlamı o

  • Gta san Andreas
    Gta san Andreas6 aylar önce

    K.k karaca kocovali olamazmi

  • NAMIK SURMEN
    NAMIK SURMEN6 aylar önce

    Kahraman koçovalı akının babası

  • FERİT AKDOĞAN
    FERİT AKDOĞAN6 aylar önce

    abi sen celal sevim misin yoksa senaryoyu beraber yazanlardanmısın nesin abi

  • Büşra Çavuşoğlu
    Büşra Çavuşoğlu6 aylar önce

    Fadik kurtuluş: nedir bu husumet oğlum?! Azer: kardeşlerimi öldürdüler sandım ana... Fadik: bu kan davası kapanmalı Azer: zor be anam zor... Fadik kurtuluş: kız alıp verilecek o zaman! Azer kurtuluş: 😡 Bi kız kardeşimi daha heba etmem anaa Fadik: zaten kızı alıcak olan biziz Azer: hangi kızı kime? 😮 Fadik kurtuluş: Karaca koçovalıyı sana istiycez. Bu husumet son bulacak. 😎😎😎😎

  • Ahmet SÜMER
    Ahmet SÜMER6 aylar önce

    Yamaç Melihanin çocuğu olabilirmi

  • TJK 03 TÜRKİYE 34
    TJK 03 TÜRKİYE 346 aylar önce

    Ya bu YARATACAK kelimesini kullanmaya utanmiyomusunuz YARATMAK kelimesi ALLAHA aittir karıştırmayın!!!!!!!

  • Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl

    Metin2 Turkey2 lBLackStaaRl

    6 aylar önce

    MİLYONLARCA YORUMUN ARASINDA EN GÜZELİNE RAST LAMAK... ALLAH RAZI OLSUN SENDEN

  • İsrafil Şahberdiuev
    İsrafil Şahberdiuev6 aylar önce

    Akının aile anlayış babası anası kahraman akşın karaca

  • Serdar Mert Mıdış

    Serdar Mert Mıdış

    6 aylar önce

    Bi de Acar

  • Mehmet Aluclu
    Mehmet Aluclu6 aylar önce

    İstanbul Çukur sezon 3 sezon 1 💍🔫🐊 vartolu Yamaç Vartolu Azer 🔪

  • Ömerkaan Korkmaz
    Ömerkaan Korkmaz6 aylar önce

    unutmayın yamaç azerin kardeşini ve damatını öldürttü o yüzden dost olmazlar

  • Fuad Ahmed

    Fuad Ahmed

    6 aylar önce

    He Azer Yamaça hiç bir şey yapmadı öylemi?

  • MA7FootballXTM
    MA7FootballXTM6 aylar önce

    Abi yeni bölüm fotoğraflarında ki çok sahne olmadı!

  • RainbarTR
    RainbarTR6 aylar önce

    Olm Ekrem İspirde Her Dizide,Filmde Yan Rolleri Oynayarak Usta Oldu,Her Dizide Oynuyo Aq

  • Servet Aydın
    Servet Aydın6 aylar önce

    Yok be Karaca kurtulusdir o mendil

  • Sultan Babayev
    Sultan Babayev6 aylar önce

    Azer Karacaya neden kardeşlerim zor durumda onları kurtarmam lazım demədi 😕

  • batu kavak
    batu kavak6 aylar önce

    Yamaç bilerek yenildi

  • # bilix
    # bilix6 aylar önce

    #NEHYAM

  • Hasan
    Hasan6 aylar önce

    Yada alıcının babası yamaçta ebu kaysarı bana getir aliçoyu al diyecek tıpkı reşit fazlullah gibi

Sonraki