BURÇLAR EFSANE ŞEHİR TRABZON'DA / Hamsi, Horon ,Sümela manastırı

Eğlence

Yorumlarda en çok Trabzon çıkınca Karadenizin efsanesini yapmakta bize düştü. Zaten mizahın merkezi olan trabzonlu hemşerilerimizin de affına sıgınarak biraz mizah biraz hiciv biraz abartı biraz gerçek böyle bir şey yaptık...
tabiki bunarı yaparken burçlar karakterlermiz hamsi,horon,sürmen manastırı, trabzonsupor karadeniz gibi argümanlarıda kullanmadan edemezdi..
sürc-i lisan ettuk ise affola daa.....
eger begendiyseniz lütfen daha fazla kişiye sesimizi duyurmak için begen butonuna basmayı unutmayınız...
yorumlarda da trabzon ile iili anılarınızı lütfen kimseleri kırmadan paylaşınız..
PEKİ BİR SONRAKİ İL HANGİSİ OLSUM...YORUMLARA...

YORUMLAR

  • sude. xc

    sude. xc

    5 dakika önce

    +horon öyle oynanmaz gel abi sana öğretim sjsjsjs trabzonluyum +500 beğeni yapıcam :D

  • Nil Sözeri

    Nil Sözeri

    6 dakika önce

    Kuymakta yumurta yok

  • Ezgi Su Karakaya

    Ezgi Su Karakaya

    46 dakika önce

    SİVAS İSTEYENLER

  • Usta Raptor

    Usta Raptor

    54 dakika önce

    Pliz

  • Usta Raptor

    Usta Raptor

    54 dakika önce

    Ve ben yomraliyim

  • Usta Raptor

    Usta Raptor

    54 dakika önce

    Ben trabzonluyum ve ikizler burcuyum öyle hiç yapmadım trabzonlu ikizler nedir o Bu ne der ben gibi

  • EXO -L

    EXO -L

    Saatler önce

    burçlar aydında olsun

  • gamzemin çukuru

    gamzemin çukuru

    Saatler önce

    Hepsi çok güzellllllll

  • ferhad bərdəli1

    ferhad bərdəli1

    2 saatler önce

    Iyi cok guzel. Bu arada erkek aslan burcu ile kova kadinin uyumumu ceke bilirmisiz qarwiliqli:))

  • ELİF NAZ BAYRAKTAR

    ELİF NAZ BAYRAKTAR

    2 saatler önce

    Bidahakine izmit yaparmisiniz

  • Gülsüm Yıldırım

    Gülsüm Yıldırım

    2 saatler önce

    İkizler: ben iyi öğrenemedim karadeniz ceyi

  • Nezircan Gülsün

    Nezircan Gülsün

    2 saatler önce

    Abi neden video atmıyorsun 1 hafta oldu

  • umut Pro Oyuncular GYMR

    umut Pro Oyuncular GYMR

    2 saatler önce

    Trabzonlu olup koç burcu olanlar hayde

  • Fatimə Hacıyeva

    Fatimə Hacıyeva

    4 saatler önce

    Bence çok mükemmel olmuş🤩🤩🤩(bu arada ben de kovayım)

  • mavi balık

    mavi balık

    4 saatler önce

    Koçun kadın versiyonunu çok merak ediyorum

  • mavi balık

    mavi balık

    Saatler önce

    @Selim Demir evet yeni gördüm

  • Selim Demir

    Selim Demir

    2 saatler önce

    Yapıldı aslında.

  • Azize Turan

    Azize Turan

    10 saatler önce

    Misket oynarken, romana kayıyorum. Horon teperken halaya kayıyorum. İKİZLER

  • Mertcan

    Mertcan

    12 saatler önce

    Abi seni hep gördüğümde rahmetli cem korkmaz geliyo Allah Rahmet Eylesin

  • ELİS GACHA STUDİO

    ELİS GACHA STUDİO

    12 saatler önce

    Ben rizeliyim

  • İpek Aksoy

    İpek Aksoy

    13 saatler önce

    Balık'a bak az ya😅😅hepsi çok iyi olmuş 👌👍

  • Betül Usta

    Betül Usta

    13 saatler önce

    Çok güzel olmuş ağzına yüreğine sağlık başkan ❤💙

  • Azra Kemer

    Azra Kemer

    13 saatler önce

    Bi aslan olarak TEK sümela adındaki kişi bn olabilirim(ciddiyim dşphdövö)

  • Irem Kose

    Irem Kose

    13 saatler önce

    Trabzonlu olmaktan gurur duyanlar+1

  • Hayrettin Engin

    Hayrettin Engin

    14 saatler önce

    Elazığ gelsin

  • Buse Kuşaksız

    Buse Kuşaksız

    15 saatler önce

    Elazığ gakkoş gelsin bence😄

  • sudenaz başaran

    sudenaz başaran

    15 saatler önce

    Bi sonraki Çorum olsun

  • FENERBAHÇE CANDIR

    FENERBAHÇE CANDIR

    16 saatler önce

    Abi video gelmiyo mu artık ??

  • Semanur korkmaz

    Semanur korkmaz

    17 saatler önce

    Malatya gelsin

  • Ebru Akyuz

    Ebru Akyuz

    17 saatler önce

    Abi Sivas da yapsana

  • Aysun Sezer

    Aysun Sezer

    18 saatler önce

    Muhtesem yavv..tüm burçlar harikaa 😅😅😅😅😎💐💐

  • Deniz Gacha

    Deniz Gacha

    18 saatler önce

    Eskişehir i ysparmidin

  • BERKİN TEKER

    BERKİN TEKER

    19 saatler önce

    Adana da gelsin

  • ARMY JİMİN DELİSİ

    ARMY JİMİN DELİSİ

    20 saatler önce

    Abi başında koptum

  • İlknur Fatma

    İlknur Fatma

    21 saatler önce

    Ben de bir Trabzon lu olarak yaptığınız video dan gurur duydum bu video yu izledikten sonra kanala abone oldum 🤗🤗🤗

  • Özgür Mavi

    Özgür Mavi

    21 saatler önce

    İkizler çok komik olmuş ya. Aslanın yerle bir oluşu 😂😂yenildi resmen

  • Lps Bilge Bilgin

    Lps Bilge Bilgin

    21 saatler önce

    Amasya gelsin ya nolur!!!!!!!

  • ali Kaya

    ali Kaya

    23 saatler önce

    birşey diyeceyim Akrepi Selena daki Fitnat Hocaya Benzetiyorum

  • Münise Kocak

    Münise Kocak

    23 saatler önce

    Abi oglak çok iyi ya. Bingöl gelsin

  • Emine Kanak

    Emine Kanak

    23 saatler önce

    Bayildim hem.karadenuz hem burclar super olmus emegi gecen herkese selamlar

  • Эшка Будаев

    Эшка Будаев

    23 saatler önce

    gurcustanida edermisin

  • REİZ GG

    REİZ GG

    Gün önce

    hiç yengeç olan yokmu demiyor tek izleyen yengeç ben miyim ha 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Yüsra Güçlü

    Yüsra Güçlü

    Gün önce

    Trabzonspor lular burdami;-)♥♥♥

  • Ecrin Nur ???

    Ecrin Nur ???

    Gün önce

    Yalova yada gelsinler lütfennnnnnnnnnn

  • Ayşe Beyza Öz

    Ayşe Beyza Öz

    Gün önce

    Burçlar illerde ordu gelsin lütfen

  • Gacha Türkiye

    Gacha Türkiye

    Gün önce

    bursaya gelsinler lütfennn

  • Bircan Bektas

    Bircan Bektas

    Gün önce

    Düzce

  • İrem

    İrem

    Gün önce

    Burçlar hemşire olsun nolurrrr

  • Fatih Zirih

    Fatih Zirih

    Gün önce

    Trabzonlu bir kovayım böyle tam sıkıldık skılcaz hadi horona tam yemeğe oturduk hadi horona tam uyucaz hadi horona hssgsvzbzhzhxbzbzhzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzb

  • CHUKY'NİN GELİNİ

    CHUKY'NİN GELİNİ

    Gün önce

    Lazdur ne yapsa azdur.ya neee

  • Ravza Su Dinç

    Ravza Su Dinç

    Gün önce

    Boğa ve oğlakta koptummm

  • ALONE JANE

    ALONE JANE

    Gün önce

    Bü Trabzon lu olarak cok hosuma gıttı vıdro faakt bıde burcların Trabzon lu hallerini cekın atıyorum Trabzonlu bir oglak ve dıyerlerı medela 💜