Beni Bırakma 366. Bölüm

Eğlence

Aile olmanın, sadakatin, aşk ve ihanetin tekrar sınandığı günlük dizi Beni Bırakma, genç oyuncu kadrosuyla ekranlara gelmeye devam ediyor.
Sayar ailesi, Ankara'nın en köklü ailelerinden biridir. Baba Cengiz, genç yaşından beri çalışarak işlerini geliştirmiş, oğullarını büyütmüştür. Geleneksel bir baba olan Cengiz için aile her şeydir. Aralarında ne yaşanırsa yaşansın, akşam olunca aynı sofraya oturulur. Ailenin büyük oğlu Tarık, tıpkı babası gibi bir delikanlıdır ve işleri devralmış durumdadır. Sıla'ya aşık olmasıyla birlikte hayatı değişir. Ailenin küçük ve uçarı oğlu Emre ise tıp doktorudur. Onun hayatı da Zeynep'e olan aşkıyla yepyeni bir yola girer. Bu aşk ile pandoranın kutusu açılır. Arzu şiddetle bu aşka karşı çıkar, Emre ise annesine karşı çıkarken aileyi sürüklediği kaosun farkında bile değildir. Hepsi, aşkla, doğrulukla ve gururlarıyla sınanacaklardır. Bu sınavdan ise ancak dürüst olanlar alnının akıyla çıkabilecektir: Hem kendine, hem hayata karşı dürüst olanlar.
Beni Bırakma
Sen Benim Alın Yazımsın...
Hafta içi her gün atv'de!
Beni Bırakma resmi youtube kanalına abone olmak için; goo.gl/ypvGHT
Oyuncular; Sude Doğar, Emrah Akduman, Esengül Aypek, Özlem Önemli, Berkay Veli, Çağla Çukurova, Keiko Belir Yarar, Kaan Yalçın, Özlem Boyacı, Mithat Erdemli, Şebnem Gürsoy, Tuğçe Özbey, Gonca yakut

YORUMLAR

  • Mustafa Guneyli
    Mustafa Guneyli6 gün önce

    Valla babamın hesaptan yazıyorum dizinin kötü karakteri daha yakışıklı Elif'i zorla kullanan renkli gözlü doktor süpersin 😂😂😂😂😂keşke başrol olsaydn

  • звачка и попкорн
    звачка и попкорн8 gün önce

    Элиф бесит тупая на все сто процент

  • Sılanur Akkaya
    Sılanur Akkaya10 gün önce

    Beni. Bırakma

  • Aigerim Kazakhstan
    Aigerim Kazakhstan11 gün önce

    Emre ve Elif. Tarik ve Syla kavuşsun. Inşallah

  • Türkan Şervan
    Türkan Şervan11 gün önce

    Eveeet yine sıla öldü denir bu saf kızımız kaçkere öiecek kim kaçırdı yine

  • Türkan Şervan
    Türkan Şervan11 gün önce

    Ceza evininarkakapısı mıvar bebek kaçırılır koca kadın kaçar dışarıdan kazıkkadar adamlar girer çıkarlar annem olmasa dakika bakmam amayanında olmamıistiyor yaşlılık işte mecbur

  • aydan mv
    aydan mv11 gün önce

    Emreyle elif kuzen farkındasınız değil mi?

  • Hüseyn Keşke bitmeseydi
    Hüseyn Keşke bitmeseydi11 gün önce

    Ya elif söylesene emreye o seni kurtarır

  • User User
    User User11 gün önce

    ne yapa bilirim

  • User User
    User User11 gün önce

    ya arkadaşlar ben bu dizinin 366 ve367 bülerine bakamamışdım dedim telde baxım oda sesi geliyo ama diziye bakamıyorum

  • Kraliçe Elizabeth
    Kraliçe Elizabeth12 gün önce

    Bebek kız mi erkek mi ben hala anlayamadım biri yazabilir mi

  • N R
    N R12 gün önce

    Ayda nece dusuk dizidi bu bu Boranin anasi ne dusuk dusuk danisir para verim ev verim araba verim bele oyuncu olar? hamisi ele bil mutikde gedir pufff tutub bu Elifide basina basina vurasan dusukler!!! hele Emrenin anasina bax berbat oyunculardi mennen razi olanlar coxdu mence!

  • Yasemin Pak
    Yasemin Pak12 gün önce

    Telefonu saklamislar ama sesi açık 😂enterasan

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI12 gün önce

    Emre nasil da girdi erdemin evine Elif icinden konustugu gibi aynen konussa emre zaten alir götürür sizi asla birakmaz Elif te kacamadi bi turlu yesim yokken annesiyle kacabilirdi simdi yesim var ama bi sekilde kacsinlar

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI12 gün önce

    Handan nasil kivirip beceremedi ki cezaevinde hicte oyle degildi o benim oglum diyebilirdi böylece jandarma da suphelenmezdi

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI12 gün önce

    Sanki baska butik yok defne biliyordu zehra nin orda calistigini bide elindeki kagidi dusurdu sanki restauranta girmis dogru adrese gelmis gibi butikte dusmesi ve zehra nin gormesi

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI12 gün önce

    Sanki baska gelinlikci yok herkes te ayni yerde gelinlik denemisti simdi sira ozgeye geldi

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI12 gün önce

    Ne isterseniz yapmaya hazirim diyecegine elif al anneni kac git kurtulun

  • Ayse Krtl
    Ayse Krtl12 gün önce

    s ı lA bebek oldu meltem kerem ka c ı r ı r

  • deniz sticks
    deniz sticks12 gün önce

    Allah belani versin senin senarist denen pisikopat kadin dusmaimisin sen yaa hatta cocuk dusmani sila bitti simdide kizina cektireceksin belli...seni heryere sikayet edicem yemin ederim bu yorumu okuyanlar sizden rica ediyorum sizde atv yi arayin sikayaet edin bu salak sacma diziyi. RÙTÙK nerdesin boyle diziler oldukca kadin cinayetleri cocuk tacizcileri pisikopatlar bitmez .sirf yaptigin Pisikopatligi, sacmaligi gormek icin bakiyorum senarist .o oyuncular neden oynuyo bu dizide siz necisiniz yaa .Ruh hastasimi vallahi pesss....

  • Namiq Shukurov
    Namiq Shukurov12 gün önce

    Senarist besdide eseblerimizi korladin pislikler qalib gelir nolub ayilda serial ceken birazda yaxwialrin uzu gulsun gunluk heyatimizda bele mundarlarnan qarwilawiriq zaten serialda olsa yaxwilar qalib gelsin sevinek

  • محمد بافي صالح
    محمد بافي صالح12 gün önce

    Elif niye doğruyu söylemyor sın

  • محمد بافي صالح
    محمد بافي صالح12 gün önce

    Elif bizi kanser etti

  • Ceylan Yarba
    Ceylan Yarba12 gün önce

    Sılayı tarıktan ayırdığınız gibi bebeğinden bari ayırmayın hep kötülük rolleri oynuyor sunuz filmin adını beni bırakma değilde kötülük filmi koysaydınız

  • Ayla Doker
    Ayla Doker12 gün önce

    Hint dizeleri daha güzel bı erdem yeşim meltem kerem hep bunların istekleri oluyo başka kimse yok sanki dizide elif ağlayıp duruyo bundan sonra seyretmiyorum artık

  • Babek İsmayıllı
    Babek İsmayıllı12 gün önce

    Ya insanların siniri pozmayın ya allahdan korkun bu ne biçim dizi insanları salak yerne koymayın bir meltem bir kerem herkesi salak yerne koydu yeter ya böyle dizimi oluyor

  • Tuğçe Özdemir
    Tuğçe Özdemir12 gün önce

    Bi zeyneple bora hikayesi daha elifle erdem de

  • Dilek Yıldız
    Dilek Yıldız12 gün önce

    sila boşaltıp öğleden ozgeden silayla sıradan tahriki meltem sıradan gidiyor

  • Malika Ergasheva
    Malika Ergasheva12 gün önce

    Silada artik mutlu olsun lütfen destek 😙💖

  • vüsal mustafayev
    vüsal mustafayev12 gün önce

    😭😭😭😭sıla çokkk canın yandı bu dizi başlıyan gündən

  • vüsal mustafayev
    vüsal mustafayev12 gün önce

    Sılaya acıyorum

  • vüsal mustafayev
    vüsal mustafayev12 gün önce

    Sırlar artıq ortaya çıksın sıxıldıq ayni şeylərdən

  • aaabbb abcd
    aaabbb abcd12 gün önce

    Bu dizi iyice saçmalamiş

  • Tahir Cicek
    Tahir Cicek12 gün önce

    uemsmwjejuaa.

  • Eglenceli cocuk videolari разни видео
    Eglenceli cocuk videolari разни видео13 gün önce

    tarikda tamam deeesssssin evlensin silayi cikarinca keremin hayata olduguni ogrenincede onlari sikayet ederek ozgeden bosansin;)

  • Son Kış
    Son Kış13 gün önce

    Boraya aşık olanlar

  • Selda Özbahar
    Selda Özbahar13 gün önce

    Nedense kerem bir türlü ortaya cikmiyor ortada geziyor ama görünmez adami oynuyor gercekten sacmaladilar lila ne yapsa hemen cikiyor kerem elini kolunu sallaya sallaya ortada geziyor bi türlü kimse tanimiyor 😀

  • Son Kış
    Son Kış13 gün önce

    Zeynep & Emre çiftini ozleyenler

  • Son Kış
    Son Kış13 gün önce

    Meltem in bebeği kaçırma operasyonları başlıyor.

  • Sevgi Dingaz
    Sevgi Dingaz13 gün önce

    Bu seherle arzu'da gelin begenmiyor bi türlü😅

  • hande aykan
    hande aykan13 gün önce

    Defne gelemez öyle ilkokul çocukları gibi kavga etmeye. Bora'ya sürekli olarak ben bildiğin kızlara benzemem diyor. Zehra bam teline basarsa diğer esas kızlar gibi bir yere sinmez. Zehra'nın biletini keser. O yüzden Zehra hiç bulaşmasın ona yoksa boyunun ölçüsünü alır. Hem ne yaparsa yapsın Bora ona o gözle asla bakmaz. Tabi senaristler zaten mevcut olan saçmalama kotalarını arşa çekmezlerse yok çekerlerse onu bilemem. Ama bu güne kadar dizide sevdiğinden cayan erkek olmadı henüz. Bora Tarık ya da Emre'ye de benzemez. O asla caymaz Defneden. Defne ile Bora kavgaları aşklarını harlayan aşık kavgaları. Bakmayın kavga ettiklerine o aslında onların flört etme şekli.

  • hande aykan
    hande aykan13 gün önce

    Defne'nin Seher'e saygısızlık yaptığını düşünenler bir gün size de aşkınız karşılığında para teklif edildiğinde ya da biri size sevdiğiniz insana uygun olmadığınızı söylediğinde siz daha saygılı bir şekilde cevap verirsiniz. Hatta saygısızlık olmasın diye siz çeki alıp gidebilirsiniz ama biri bana bunu söylese kendime de gururuma da hakaret edildiğini düşünür kendimi sonuna kadar savunurum. Büyük büyüklüğünü bilmeyip bana saygı göstermeyecekse ben neden ona saygı göstereyim daha iyi tekme atsın diye mi? Eminim Zehra gibi "düzgün" bir kız da bu teklif karşısında bir iki kelam ederdi. Üslubunun da o kadar düzgün olacağını hiç sanmıyorum. Büyük diyelim sırtımıza çıksın olayı ne zaman saygı duymak oldu ben kaçırdım galiba.

  • Mehmet Özmen
    Mehmet Özmen13 gün önce

    Bana göre % Defne ve Bora süper çifttt

  • KARA DAYI
    KARA DAYI13 gün önce

    Yuh yani ya bi silah eksik ti iki bölüm sonra yerimden canli bomba çıkarsa sasirmayin.vide esin diziden çıktı neden çıktı nasil cıktı bisey olmadı bari biri çarpsaydı öldürseydi.esin gıcığı çıktı yerim geldi.yakinda meltem çıkacak yerine özge devam edecek

  • zeynep mustafa
    zeynep mustafa13 gün önce

    24:38 bu sarışın saçlı kız iki dizide oynuyor hem bu dizi de hm sevdim seni birkere dizisinde beni birakma dizisin de özge nin arkadaşı sevdim seni bir kere dizisin de berçin in arkadaşı

  • IDIL KILIC
    IDIL KILIC13 gün önce

    Defne çok havalı borayla uyumlu

  • Ahsen Ak
    Ahsen Ak13 gün önce

    Emre erdemin evine bu kadar kolay giriyorsa hırsızlar cirit atıyordur kesin😅😅

  • Ahsen Ak

    Ahsen Ak

    12 gün önce

    @Buglem Ulusamancı aynen😅

  • Buglem Ulusamancı

    Buglem Ulusamancı

    13 gün önce

    hapishaneye bile ellerini kollarını sallayarak giriyorlae eve girmişler çokmu

  • Vusale Salmanova
    Vusale Salmanova13 gün önce

    Nehayet kiii sılanın bebeyi oldu

  • Elxan Qedirli
    Elxan Qedirli13 gün önce

    Bu Emre de salak acik- acik sana diyeceklermi olan bitenleri Tarik da bayaaaa saf

  • Coşkun Akbulak
    Coşkun Akbulak13 gün önce

    Defne supersin yaa👍

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI13 gün önce

    Süslü yu arayan handan olsaydı ve sıla için planlarını konussalardi keşke sıla da herşeyi duyardı

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI13 gün önce

    Wc herhalde koğuşun içinden geçiliyor

  • ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI
    ALI SELDA DİLARA ALARA SAMSI13 gün önce

    Anne işte arzu nasılda tokat attı oyle

  • Elxan Qedirli
    Elxan Qedirli13 gün önce

    Òzge rolunda cekilen oyuncu manyak ròllara cekiliyor Beni Affet dizide Muradin bawina min tùrlu belalar getiroyordu

  • hande aykan

    hande aykan

    13 gün önce

    Orada da sevmezdim kendini. Murat ile Kader arasına girmeye çalışması beni deli ederdi. Hayatım boyunca izlediğim günlük diziler de bu ikisinden ibarettir.

  • Elxan Qedirli
    Elxan Qedirli13 gün önce

    Bora kor ya gul gibi kiz Zehra ucuk- qacik Definede ne goruyor

  • Asli Han

    Asli Han

    13 gün önce

    İşte uçuk kaçık sonraki hamlesi merak edilesi. Bora da oyle diğerleri gibi sıradanlik yok mükemmel bir uyum 👌

  • hande aykan

    hande aykan

    13 gün önce

    Aşkın gözü kördür.

  • Elxan Qedirli
    Elxan Qedirli13 gün önce

    Bu Bora da salakdi yaaaa bu Define de ne gòrub beyenilesi karakter de deyil Erdem de tam şursuz ,Elife bak Emreni polisle tehdid ediyor,Erdeme,Yewime geldikde susur aptal ya aptal

  • Hamiyet Ortac
    Hamiyet Ortac13 gün önce

    Bu dizide hiç mi bitane akıllı yok allah aşkına

  • Elxan Qedirli
    Elxan Qedirli13 gün önce

    Elifi bu diziye yarawmir cox bawarisiz 👎👎👎👎👎

  • Elxan Qedirli
    Elxan Qedirli13 gün önce

    Melteme ohhh olsun🤣

  • Elxan Qedirli
    Elxan Qedirli13 gün önce

    Bu gerizekali Elif guya polise gedib malumat vere bilmezdi? amma yox aptal yaaaa

Sonraki