ABARTTIM! 53.000lm EL FENERİ Aldım!

Bilim ve Teknoloji

Geçen sene dünyanın en güçlü el feneri ile birkaç video çekmiştim. O model 32.000 lümen ışık sağlıyordu fakat bu sene yeni bir model çıktı ve tam 53.000 lümen değerine ulaşabiliyor. Her zamanki gibi dayanamadım ve yeni modeli de aldım, üstelik bu sefer sadece en güçlü ile kalmasın diye düşünerek en küçük ve normal bir el feneri de ekledim. Detayları video içeriğinden öğrenebilir ve ilginizi çektiyse videoda gördüğünüz tüm modelleri aşağıdaki linklerden online alışveriş ile Çin'den satın alabilirsiniz. İyi seyirler!
Imalent MS12W: bit.ly/2BzSGoo (%25 İndirim Kuponu: MS12W )
Astrolux M01: bit.ly/2GMml0U
MECO T6: bit.ly/2tnXl8j
IMALENT DX80: bit.ly/2S4Y34n
Kampanyalı Ürünler: bit.ly/2N9MkAL
mendeburlemur

YORUMLAR

  • Altan Aylanç
    Altan Aylanç10 saatler önce

    Yuuuuh,sen şaka yapiyosuuuun

  • Berat Bozer
    Berat Bozer17 saatler önce

    O fenere degersek ateş cıkar

  • Yusuf Bilgi
    Yusuf Bilgi19 saatler önce

    boyuna değil işlevine bakcan

  • ensar ocak
    ensar ocak20 saatler önce

    Merhaba kardeş Açıklama kısmında verdiğin linkler güvenilir adresler mi Bence makul fiyatlar

  • Mert Çağlar
    Mert ÇağlarGün önce

    Düşman gözüne

  • Harun CANDAN
    Harun CANDANGün önce

    yakında buda olur ABARTTIM TÜRKİYEDEKİ TÜM SOKAK LAMPALARINI ALDIM TESTİNİ YAPCEZ

  • Cihan Yurtsever
    Cihan YurtseverGün önce

    NURLANDIN :D hahahaha DOLANDIRICI NURCULARIN kullandigi EL FENERLERI :D hahaha

  • Ümit Semih Altuner
    Ümit Semih Altuner2 gün önce

    o feneri yanında taşıcan biri sana sataştığında gözüne tucan kör olcak mk

  • kerem cam
    kerem cam2 gün önce

    53000 lümen olan ürünün linkini paylaşırmısınız

  • Burak Gezer
    Burak Gezer3 gün önce

    9 ay oldu ama evin içinde yaperken neden güneş gözlüğü tak bidakine djdjxjd

  • Süper Oyuncu
    Süper Oyuncu3 gün önce

    11:53 benim adım da OSMAN

  • Soy LunaTv
    Soy LunaTv3 gün önce

    BURSA MİLLET MAHALLESIMİ

  • Anlamsız Profil
    Anlamsız Profil4 gün önce

    lemur kardeş şu ezdiğin normal el fenerini kullanmıyosan bana yollasana çok işimi görür çalışırken:)

  • İkili KaRiZmA
    İkili KaRiZmA4 gün önce

    Lan bunu nova prostpekt e versen adamlar her yere giderIQ

  • Resmet
    Resmet4 gün önce

    Düşün sene o fener ışığı gözüne gelyo offf

  • EnKay Edit's
    EnKay Edit's5 gün önce

    32 bin lm'nin bittiği yerde 53 bin lm'yi yakarsanız ne olur acaba 😂😂

  • İsmail YKS.
    İsmail YKS.6 gün önce

    Altı üstü bir el feneri almissin 2 saat lak lak lak!

  • GGRTR Videos
    GGRTR Videos6 gün önce

    20 Yıl sonra Mendebur Lemur: ABARTTIM 99999999lm El Feneri(KÖR OLDUK!)

  • ahmet enes baysal
    ahmet enes baysal10 gün önce

    Abi bizde 700 000 lm bi fener var ve sadece 16 dk dayanıyor sonra kendi kendine kapanıyor adam zorlarsanız sistem yanar dedi

  • Rick Sanchez
    Rick Sanchez11 gün önce

    ben küçükken lazerler vardı küçük onlarında fenerleri olurdu (bunu söyleme amacımı bilmiyorum)

  • Furkan Ece
    Furkan Ece11 gün önce

    Boyutu değil işlevi önemli asdsdfsa 8:38

  • Kerem Göker
    Kerem Göker14 gün önce

    100 bin lümenlisi de var

  • Mustafa Özamaç
    Mustafa Özamaç16 gün önce

    53.000lm EL FENERİ ile yumurta pişir

  • Hüseyin Ünal HD
    Hüseyin Ünal HD17 gün önce

    Arkadaşlar resmen deniz altı parçası yapmışlar

  • Dodo Vez
    Dodo Vez19 gün önce

    200.000 lümen bile var.

  • İbrahim Yılmaz
    İbrahim Yılmaz19 gün önce

    100000 lik olanı var onu al Çek

  • Yılmaz Yıldırım
    Yılmaz Yıldırım21 gün önce

    32bin ile 53 bini kaca aldın

  • predator
    predator24 gün önce

    o saç ne len?

  • gigv-osmanveyselcan arıkan
    gigv-osmanveyselcan arıkan25 gün önce

    dikkat et tavan erimesin

  • Emir Bilgisayar
    Emir Bilgisayar25 gün önce

    6:59 lazer ışığını görenler +1

  • Levent Damkac
    Levent Damkac25 gün önce

    Para bol olunca insa abartmaktan kaçınmıyo

  • Egemen Meyvacı
    Egemen Meyvacı25 gün önce

    Abi arabanın farları ampuldü. Led farlı bir arabada denemeniz gerekiyordu bence. Çünkü ampul ve led arasında çok fark var.

  • Abcd Xyz
    Abcd XyzAylar önce

    Nova prospektin olmassa olmazi kesin almasi lazim

  • Ömer Faruk
    Ömer FarukAylar önce

    Tam sulumağaralık fener

  • İsa Varol
    İsa VarolAylar önce

    Bunu nasıl bulabiriz nerden alabiliriz

  • Ali Fatih Abay Abay
    Ali Fatih Abay AbayAylar önce

    Iki tanesini aynı anda dusaydın

  • Yunus Aydın
    Yunus AydınAylar önce

    Şarzı ne kadar gidiyo birazda ondan bahsetseydin

  • Alperen Sezgin
    Alperen SezginAylar önce

    Keşke güneş gözlüğü kullandaydin aga

  • ASTRA
    ASTRAAylar önce

    Abi bu el fenerin gözlüğü vardı onu taksaydın gözlerin öyle olmazdı.

  • YaLan DüNya
    YaLan DüNyaAylar önce

    metin serezli ye nekadar da benziyorsun

  • Berat Aydoğmuş
    Berat AydoğmuşAylar önce

    ilk gördüğümde darbuka sandım 👍🏻

  • Dijital MEVZU
    Dijital MEVZUAylar önce

    2:09 SARHOŞ OLFU LEN MQ

  • Muhammed Öztürk
    Muhammed ÖztürkAylar önce

    Allah güneşi vermiş kainatı aydınlatıyor onu konuşmak lazım

  • ZYP 33

    ZYP 33

    Aylar önce

    Çinliler yapay güneş yapmış. Tövbe haşa sanki allahın işine karışıyorlar yapay günes ne olm çok garip değilmi.

  • Emrah Eniş
    Emrah EnişAylar önce

    Tam bana göre birşey fakat bayağı pahalıymış ıphone falan değilde bunun çekilişi olsa tercih ederim( köyde hayvancılıkla uğraşıyorum da)

  • Engin Ağırbaş Official
    Engin Ağırbaş OfficialAylar önce

    OĞLUM GÜNEŞ GÖZLÜĞU ILE YAPSANA KENDINI KÖR MÜ EDICEKSIN

  • Ben Semih
    Ben SemihAylar önce

    Videoyu izlerken benimde gözüm acıdı

  • Farkli bilim
    Farkli bilimAylar önce

    El fenerini bana hediye etsene reiz dağda çobanlık yapiyom hatıra olsun

  • oyun kerem
    oyun keremAylar önce

    Abi sen yıldırımdamı yaşıyorsun

  • Yalçın Yeter
    Yalçın YeterAylar önce

    100.000 lm olanı çıkmış bir dene istersen. Aynı markaya ait. Videoları var burda.

  • ali gümüş
    ali gümüşAylar önce

    Kardeş linkten 53 bn lümeni bulamadım fiyat ne

  • Furkan Atik
    Furkan AtikAylar önce

    Aleyküm selâm

  • sa baby
    sa babyAylar önce

    6:18 sinegı gorenler

  • Cenk Bayırı
    Cenk BayırıAylar önce

    Cok guclu jarzi nekadar gidiyoki acaba her eve lazim birtane birkere insanin yuzune tutsan 10 dakika kendine gelemez insan

  • Devran Topçi
    Devran TopçiAylar önce

    İzlerken benim bile gözüm gitti

  • Night King
    Night KingAylar önce

    Bizim arkadaşın balkon eski yıkık bi stadın oraya bakıyor. Gece ne halt döndüğü belli değil. Oraya şu 53 bin lmn bi tutucan kaçan kaçana 😂😂😂

  • demiresmendf
    demiresmendfAylar önce

    2:14 ev neon oldu

  • АYA
    АYA2 aylar önce

    O feneri gözüne 20 saniye beklet ldlcldxlldöxldkfslfmdkgm

  • Ziya Resul_Off
    Ziya Resul_Off2 aylar önce

    Feneri Almak İçin Sadece Babanızın Arabasını Satmanız Yeterli...

  • Tuğrulhan Kestek
    Tuğrulhan Kestek2 aylar önce

    Bizim burada çok lazım olur

  • Fatma ar
    Fatma ar2 aylar önce

    Oha lan bizim ordaki yol

Sonraki