100 Bin TL’ye Kadar 2. El Araba Ne Alınır?

Otomobiller ve Araçlar

Arkadaşlar merhaba, uzun zamandır sorduğunuz, yorumlardan istediğiniz bir video çektik. 100 bin TL'ye kadar hangi 2. el arabalar alınabilir? İkinci el otomobil satışında çok iyi hizmet sunduğunu bildiğimiz Oto Merkezi'ne gittik. Hem arabaları inceledik, hemde Oto Merkezi'nin özel hizmetlerinden bahsettik. Umarım beğenirsiniz. İyi seyirler!
Otomerkezi.net iletişim için:
www.otomerkezi.net
-
Sosyal Medya Hesapları
Otomerkezi'ni Instagram’dan takip et ► otomerkezim
Otomerkezi’ni Facebook’dan takip et ► pg/Otomerkezi.net
Otomerkezi’ni Twitter’dan takip et ► otomerkezinet
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
#dogankabak #otomerkezi #ikinciel

YORUMLAR

  • Doğan Kabak
    Doğan Kabak7 aylar önce

    Siz 100 bin TL altında hangi arabayı alırdınız arkadaşlar?

  • Ahmet Gomuk

    Ahmet Gomuk

    9 gün önce

    Volvo s80 🖤💜

  • #Ağabey!

    #Ağabey!

    14 gün önce

    Hyundai accent blue mod+ alırdım

  • Hakan Özcan

    Hakan Özcan

    20 gün önce

    Ford fokus styla

  • WINNER EREN

    WINNER EREN

    Aylar önce

    Passat B5.5 Kasa

  • arif Çelik

    arif Çelik

    3 aylar önce

    Bende cruze var aldığımda milletin beni bi dövmediği kaldı otomatik sanrooflu 2012 iyiki almışım 1.5 sene önce

  • Zorg Montag
    Zorg Montag4 saatler önce

    ah benimde 100bin liram vardı. Ne alacaığmı öğrenmek için youtube a yazmıştım. Kalk s.g. . Bize göre video çek.

  • Emir Doğan
    Emir Doğan5 gün önce

    Şuan 150 bin civarı araba alacağım bu video çok yardımcı oldu 7 ayda 50bin artmış arabalar çok güzel

  • Okan Kartal
    Okan Kartal6 gün önce

    100 bin tl ye hakkına verecek araç hangisi bana o lazım (not arabalardan pek anlamam)

  • Erdem Mutlu
    Erdem Mutlu8 gün önce

    Renault Megane 2 Privilege

  • Bulent Kaya
    Bulent Kaya8 gün önce

    Ellerinize sağlık senetle nereden araç alabiliriz diye çok düşünüyordum çok iyi oldu sağolasın takiptesin abım

  • İsmail Hazar Bozkurt
    İsmail Hazar Bozkurt12 gün önce

    Öncesi sonrası yaptı bildiğin 😂

  • Ramazan Polat
    Ramazan Polat12 gün önce

    Yüksek fiyatta satanin elinde patlasin

  • Hasan Korkut
    Hasan Korkut26 gün önce

    Şuan 6 ay içerisinde bu arabalar hep 2iye katladı 😂

  • Yusuf Karakoyun
    Yusuf Karakoyun27 gün önce

    Çözüm ortağı ile borçlu adama arabayı satma olayı ne kadar etik?

  • Abdullah Kaya
    Abdullah Kaya28 gün önce

    Arkadaşlar Hyundai accent 2017 fiyatı : 115.500 TL 36 ay vadeli almaya karar verdiğinizde aylık taksit tutarı : 4.551 TL Yani 36 ay sonunda toplam ödeme yaptığınız tutar: 163.836 TL oluyor bu vadeye girebilmek için 34.445 TL de peşinat istiyorlar. Aracın fiyatı toplamda : 198.281 TL oluyor. Uzun lafın kısası adamlar 36 ay vade için 82.781 TL Fark koyuyor. Siciliniz temizse eğer kredi çekin. Banka 100.000 TL ye nerden baksan 20 bin küsür fark koyuyor. Sicili el vermeyen adama 82 bin TL gibi fahiş bir bedel fark koymakta ne bileyim yani. Düşene bir tekmede ben vurayım der gibi.

  • Raif Örsoğlu
    Raif Örsoğlu28 gün önce

    Şu ceketi göndersene abi çok beğendim

  • Frei EHRENBURGER
    Frei EHRENBURGERAylar önce

    Doğan bey güncel bir video paylaşımı yapar mısın rica etsem. Malum 2. El araba fiyatları uçuşta...

  • Gökhan Bulut
    Gökhan BulutAylar önce

    Doğan bey mrb. Valla ben buraya aracımı satmak istedim internette verilen fiyatla kendilerinin verdiği fiyat arasında 10 bin TL farka var. Açıklamalarıysa piyasa durgun olduğu için bu fiyat diyorlar. Güzel taktik

  • Serhat Soylu
    Serhat SoyluAylar önce

    Bu adam Behzat Ç de biz mahallemizden sorumluyuk diyen herif değil mi 😂

  • serdar sarıer
    serdar sarıerAylar önce

    Avrupa da araba diye kapısını açmazlar bu araçların eee ne olacak sıfırı vergisiz 50 bin olan arabayı vergili 150 200 bine alırsan hurdalarıda bu paralara alırsın

  • Hakan Elik
    Hakan ElikAylar önce

    Mazda RX-8

  • Yusuf Emre Özkan
    Yusuf Emre ÖzkanAylar önce

    Aklıma şeytanlık geldi lan bakın şimdi 90 gün iade işlemini araç kiralamış gibi kullanan olur o zaman 3 aylık 750 liraya kiralamış sayılır o zaman

  • Ali Ali
    Ali AliAylar önce

    Kriz zamanındayız yarın neolcağı kesinlikle belli değil dünya değişiyor ben olsam paramı arabaya yatırmam yüzbin bankada dursa bana aylık getirceği bin tl faiz kar ...araba ne getircek dolu yağmur yağsa ödüm kopcak biri çizer diye kafam ağrıycak benzin lpg sigorta mtv bakım v.s cabası en güzeli azcık aşım kaygısız başım hesabı ben almamm heleki böyle bir zamanda asla

  • Mehmet Sevgili
    Mehmet SevgiliAylar önce

    Böyle bir platformu bizimle buluşturduğunuz için teşekkürler dağan abi

  • berkay akkaya
    berkay akkaya2 aylar önce

    <a href="#" class="seekto" data-time="727">12:07</a> deki golf ün fiyatı ikiyi katlanmıştır

  • Manyak Adam
    Manyak Adam2 aylar önce

    Niye bütün arabalar beyaz ya, çirkin kardeşim işte ya, 100bin lira verip beyaz araba almak istemiyorum ben, her yerde beyaz beyaz arabalar, buzdolabı gibi geziyorlar ya

  • İbr Tv
    İbr Tv2 aylar önce

    Ahh ulan ah nerde bu fiyatlar . ?

  • vasili5553
    vasili55532 aylar önce

    bu zamanda 2 el araba alınmaz fiyatlar ucmus 147 bin 120 bin vs 2 el vercegme sıfır almak daha mantıklı

  • TUNA ALEMDAR
    TUNA ALEMDAR2 aylar önce

    adam zamanla zencileşiyor

  • Osman Gündoğdu
    Osman Gündoğdu2 aylar önce

    Nerde burası

  • Selcuk Yasar
    Selcuk Yasar2 aylar önce

    Çok güzel bir hizmet

  • BARIŞ Karaman
    BARIŞ Karaman2 aylar önce

    Abi videoda adam sadece kendi hizmetlerinden bahşediyor araç gösterme 2 Dk falan koca videoda

  • swaghis
    swaghis2 aylar önce

    şuan çok güzel bir joy symbol alabiliyorsunuz 🤣

  • hasan toygar
    hasan toygar2 aylar önce

    Bu söylenenler tamamen sahte araçlara 1 yıl garantisi var deniliyor araba aldım (bmw 3.20 2015 model) araç 2 gün sonra aırza verdi ve faturasını almam ve ödemesinin yapılacağı söylendi hiç bir ödeme yapılmadı garanti kapsamında değil denilip işin içinden çıktılar benim masrafım 2bintl

  • Zuga Gaming
    Zuga Gaming2 aylar önce

    Ne güzel günlerdi. Şimdi ikinci el fiyatları 0 fiyatlarını geçti

  • Melih süne
    Melih süne2 aylar önce

    Abi 2020 yılının son fiyatların videosunu çekebilirmisin araç almak çok sorlaştı şuanda

  • Evren Aktürk
    Evren Aktürk2 aylar önce

    Doğan abi kaç para aldın da bu dplandiricilarin reklamını yapıyorsun

  • Evren Aktürk
    Evren Aktürk2 aylar önce

    Doğan abi çok saçma video olmuş seni garibanlar izliyor alamadığımız arabayı senin tanıtımınla görüp hayal ediyoruz şu para meselesini açıp hayallerimizin hayal olarak kalacağını kanıtlamış oldun sağolasın

  • Münir İsmail Tayyar
    Münir İsmail Tayyar2 aylar önce

    <a href="#" class="seekto" data-time="259">4:19</a> nasıl anlattım ama mınıkıydım bakışı

  • Ergenekon Demir
    Ergenekon Demir2 aylar önce

    halk ve 250 ye araba

  • Ergenekon Demir
    Ergenekon Demir2 aylar önce

    repodan uçak olsa koyma kapina

  • Ergenekon Demir
    Ergenekon Demir2 aylar önce

    300d yoqmu

  • Ergenekon Demir
    Ergenekon Demir2 aylar önce

    3 li ara verdim mi dolmuş heryere gidiyor...sagolsunlar.....tramvayla yasiys

  • Ergenekon Demir
    Ergenekon Demir2 aylar önce

    dustur gazali

  • Ergenekon Demir
    Ergenekon Demir2 aylar önce

    doagan abi dolandırıcı. ..x6hırsızlığın dan çete

  • Cem Kaptan
    Cem Kaptan2 aylar önce

    Arabayı al 1 ay kapalı garajda sakla getir geri verecem garanti kapsamından dolayı de arabayı ekspere sokarlar araba pert olmuş alamayız demezse ben de bi şey bilmiyorum

  • Ali Enes Sir
    Ali Enes Sir2 aylar önce

    Bence videoyu güncelle artık abi 100bine bu arabalar kalmadı

  • Street Cars
    Street Cars2 aylar önce

    trlist.info/channelYsQX2ehE_NSPV8juZpJHlg

  • Ahmet Dursun Yanılmaz
    Ahmet Dursun Yanılmaz3 aylar önce

    Bence hyundai elantra yada accent blue

  • Ayaz Çetinkaya
    Ayaz Çetinkaya3 aylar önce

    2. El ateş pahası, sıfır almak daha mantıklı.

  • Twitch Dünyası
    Twitch Dünyası3 aylar önce

    ben 100 bin tl ye amerika da camaro ss 2013 model alıyorum eski model istemiyorsanız 2016 model audi a3 var 15 bin dolar camaro ise 16 bin dolar mı ne

  • laCK
    laCK3 aylar önce

    Evo ariyorum

  • alican abacioglu
    alican abacioglu3 aylar önce

    Reklam kokan hareketler bunlar 👍🏻

  • Umut Yükselen
    Umut Yükselen3 aylar önce

    Abi o kadar güzel anlatoyorki sraba alasım geldi :)

  • Mert Ibo
    Mert Ibo3 aylar önce

    Bu memlekette millet serefsiz olmus

  • Ya hero Ya mero
    Ya hero Ya mero3 aylar önce

    Ne iş be 100 bin TL ye burda çöp alırsın Yurt dışında 100 bin TL ye 500 bin TL değerinde araba alırsın (#naletgele):)

  • Hakadamı Allahkulu
    Hakadamı Allahkulu3 aylar önce

    Otomrrkezin reklamı olmuş bu . Amacını aşmış

  • caner karadaş
    caner karadaş3 aylar önce

    türkiyede insan inanmak istemiyor bu kadar hizmet fazla :)

  • rıdvan güler
    rıdvan güler3 aylar önce

    erz wolksvagen bayine bin basar helal olsun

  • Emre KARAKOÇ
    Emre KARAKOÇ3 aylar önce

    Ahhh be abi orada ki fiyatlar şuan 2 katına cıktı

  • Efe GÜRSOY
    Efe GÜRSOY3 aylar önce

    Bu Fiyatlara Araba Almak Kerizliktir #ikicielaraçalmayınaldırmayın

  • Yigit Saltiklar
    Yigit Saltiklar3 aylar önce

    senet ile yapılan araç satışına muhafaza mülkiyet konuyor mu

  • ÇUKUROVALI
    ÇUKUROVALI3 aylar önce

    Su an araba almak enayilikten başka bir şey degildir turşusu cikmis 15 yasindaki arabalara 40 bin 50 bin istiyorlar utanmazlar gozu doymaz bir milletiz

  • Murat Tetereli
    Murat Tetereli3 aylar önce

    Doğan bey, 30 bine alınabilecek arabalar videosu bekliyoruz.

  • mustafa aslan
    mustafa aslan3 aylar önce

    ABİ BU ARAÇLARI ŞİMDİKİ FİYATLARIYLA DA KIYASLAR MISIN ??? PİYASADAKİ DEĞİŞİMİ GÖRMÜŞ OLURUZ

  • ganere zuckerboy
    ganere zuckerboy3 aylar önce

    Çoğu şuan 100 bini geçti 😁😁

  • kemal candeveci
    kemal candeveci3 aylar önce

    Doğan bey 2010 üzeri kıa sorento 2 el satanlar ve özellikleri videosu rica ederim

  • Behiç Mustafa DERECİ
    Behiç Mustafa DERECİ3 aylar önce

    Ali dayıyı karanlık odaya koysak görünmez olur.

  • Muharrem Ayvalıtaş
    Muharrem Ayvalıtaş4 aylar önce

    365 derece hizmet :))

  • türibinci adam
    türibinci adam4 aylar önce

    Ula yeter kendini öv bırak adam bi video ceksin seni dinelmeyemi izliyoruz

  • Vag King
    Vag King4 aylar önce

    Doğan Bey bu zamana kadar olan videolarınızı zevkle izliyordum ama son zamanlarda tamamen reklam odaklı videolar gelmeye başladı abonelikten çıkıcam kusura bakmayın.

  • doruk aras
    doruk aras4 aylar önce

    75 bin tl değeri olan aracımın referans değerini 59 bin 900 tl diyen bir otomerkez(!)

  • Sir OZY
    Sir OZY4 aylar önce

    100 e cillop gibi Alfa Romeo Guilietta alınır

  • Mehmet Özdemir
    Mehmet Özdemir4 aylar önce

    Hep boş paket?

  • Cebrail Teker
    Cebrail Teker4 aylar önce

    Reğis bu dacca duruyormu

  • Ahmet Ozdemir
    Ahmet Ozdemir4 aylar önce

    Sen videoyu istediniz diye değil de reklam için para için çektim desene

  • Berkant Yıldız
    Berkant Yıldız4 aylar önce

    Güzel reklam, firmayı tanıtana kadar 2-3 araba gösterseydin keşke

  • hannibal saint
    hannibal saint4 aylar önce

    Bakanlık umarız 2.el araçların satışında vergi oranını % 50 ye çıkartan yasayı hızla devreye alır ondan sonra o fahiş fiyattan satmaya kalktıkları tenekeler ellerinde patlar

  • Oğuz Aydın
    Oğuz Aydın4 aylar önce

    BU bildiğin reklam olmuş 5 dk araba 15 dk mekan tanıtımı :)

  • Michael Scofield1
    Michael Scofield14 aylar önce

    Abi önyargılı olmak istemiyorum ama bu satıcı adam aşırı derecede kıl kopar bi adam. Zerre güven vermiyo

  • Enes can Senturk
    Enes can Senturk4 aylar önce

    Abi benim adım Enes Can Yılmaz ben Renault bayisinde çalışıyorum

  • perfectchoic3
    perfectchoic34 aylar önce

    Ulan arkadaş nasıl bir ülke olduk şu arabaların suyunu sıksan 40 bin lira anca eder ödediğimiz paralara bak.

  • Fatih Kayabaşı
    Fatih Kayabaşı4 aylar önce

    Doğan bey, ordaki 70bin tl olan araç şu an 90bin tl oldu. 3 ay içerisinde bu kadar fiyat artışı çok saçma. Piyasayı tamamen yükseğe çektiler.

  • Murat Eralp
    Murat Eralp4 aylar önce

    Sahibinden.com ile otomerkezi.com daki araçları kıyasladım. O kadar fiyat farkına karşılık araçları dilleriyle temizleseler bile aradaki fark kapanmaz. Çok pahalılar.

Sonraki